סוכת 'שובו בנים' במוסררה בשנה שעברה (צילום: התעוררות)
סוכת 'שובו בנים' במוסררה בשנה שעברה (צילום: התעוררות)

בשורה לתושבי מוסררה: העירייה לא אישרה את הקמת סוכת ברלנד בחניון הע"ח

בשנים עברו גרמה הסוכה של קהילת 'שובו בנים' שמונהגת על ידי העבריין המורשע אליעזר ברלנד למפגעי רעש ולכלוך רבים, אך פניות התושבים לא הועילו. השנה הוחלט בעירייה שלא לאשר את הקמת הסוכה. סגן ראש העיר חביליו: "החלטה נכונה וצודקת". יו"ר התעוררות אדיר שוורץ מוסיף כי "מדובר במאבק שאני מוביל כבר משנה שעברה לצד תושבי מוסררה"

פורסם בתאריך: 5.9.23 17:06

בשורה גדולה לתושבי מוסררה – סוכת הענק של 'קהילת שובו' בנים לא תוקם השנה בחניון הע"ח העירוני. כך הוחלט על ידי האגף המשפטי בעיריית ירושלים.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", כבר מספר שנים שבשכונת רוממה מתלוננים ומתרעמים על הסוכה של קהילת 'שובו בנים' שמונהגת על ידי אליעזר ברלנד, שהורשע לפני מספר שנים בביצוע עבירות מין. בתחילה הסוכה הוקמה באמצע רחוב החומה השלישית, ולאחר שהתושבים עתרו לבית המשפט – הועברה הסוכה באישור עיריית ירושלים והמשטרה לחניון הע"ח במוסררה.

לקראת חגי תשרי שבפתח, פנו באחרונה סגן ראש העיר יוסי חביליו (האיחוד הירושלמי) ויו"ר תנועת התעוררות אדיר שוורץ בבקשה שלא לאפשר את הקמת הסוכה.

הנושא אף הועלה בישיבת מועצת העירייה האחרונה בשאילתא של התעוררות.

מאז, כאמור, הוגשה בקשה על ידי קהילת 'שובו בנים' והמחלקה המשפטית בעיריית ירושלים החליטה שלא לאשר את הקמת הסוכה, אשר גרמה, כאמור, למטרדי רעש, תחבורה ומפגעי רעש קשים, ובנוסף לכך גם "שידרה מסר של מתן פרס לעבריינות", כדברי חביליו.

כאמור, בישיבת מועצת העירייה ביום חמישי האחרון עלה הנושא על ידי סיעת התעוררות, והיום אומרים גורמים בסיעת 'האיחוד הירושלמי' כי כבר לפני מספר שבועות פנה חביליו לגורמים הרלוונטים בעירייה בנושא, תוך שהוא מציין ש"אסור שהעירייה תהיה בשירות פושע ועבריין מין".

 

 

אתמול, שני, הודיע התובע העירוני עו"ד חיים נרגסי כי לא תאושר הבקשה להקים סוכת ענק בחניון הע"ח.

"הצלחנו", כתב חביליו בעמוד הפייסבוק שלו, "אני שמח להודיע כי התובע העירוני הראשי הודיע אתמול באופן סופי שהשנה לא תאושר בקשה להקים סוכת ענק על גבי החניון. אין ספק שזו ההחלטה הנכונה והצודקת. נמשיך לעמוד על המשמר".

בשיחה עם "כל העיר" אומר יו"ר התעוררות שוורץ: "מדובר במאבק שאני מוביל כבר משנה שעברה לצד תושבי מוסררה שסובלים מהקמת סוכה על ידי הכת של תלמידי הרב ברלנד. בישיבת המועצה האחרונה העליתי את הנושא ודרשתי מראש העיר להתחייב שלא תוקם סוכה השנה. ראש העיר כמובן לא הסכים להתחייב לשום דבר. אני שמח שמר חביליו נזכר במקרה לאחר שאני העליתי אותו בישיבת המועצה ומצדיק סוף כל סוף את ישיבתו בקואליציית הקיצוניים, שלא רואים בפעולות הכת שום בעיה. התעוררות תמשיך להיות במעקב אחר הנושא כדי לוודא שאכן לא תוקם סוכה בחג הקרוב".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. חיה אברמסקי

    הסיפור האמיתי הוא .
    כולה שבוע . עכשיו לרב ברלנד אמרו אם אתה לא הולך לרקוד בשמחת תורה בכותל . אז תקבל את המתחם הנ" ל .
    לא מרשים לו בשום מקום ויש הרבה אנשים .
    זכותם לחגוג העיריה צריכה לדאוג אם הם היו ערבים או נוצרים? היה יותר טוב פעם בשנה … אנחנו יהודים

  2. חייל סיירת שובו בנים

    השם ישלם לכם מחיר כבד מאוד
    מי שמדבר על הרב ברלנד דמו בראשו
    אסור לדבר כך על צדיקים

  3. יהודי

    כתושב מוסררה אני מעיד שהיה רעש עד בערך 4-5 בבוקר! לא הצלחתי לישון!

    מה עם בין אדם לחבירו?

  4. חחח

    שיסע לאומן!!!!! עם כול הצדיקים שלו ושישארו שם…. ושישאירו אותנו בשקט!!!!

  5. אלי

    תודה ענקית לכל אלו שנלחמו שלא תהיה לרב ברלנד סוכה בפינה נידחת בהעח , ובזכות זה היה מקום יותר גדול ומרווח על כל רחוב שבטי ישראל כמו שמגיע לרב כמו הרב ברלנד וקהילה ענקית כמו שובו בנים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר