אריה קינג חוסם משאית בגופו (צילום: באדיבות המצלם)
אריה קינג חוסם משאית בגופו (צילום: באדיבות המצלם)

סגן ראש עיר או שוטר תנועה? צפו באריה קינג חוסם בגופו משאיות בגבעת מרדכי

כבר תקופה ארוכה שבגבעת מרדכי מתלוננים על כניסת רכבי עבודה גדולים לרחוב הוועד הלאומי, זאת בניגוד לחוק ולתמרורים מפורשים במקום. היום, בעקבות תלונה נוספת - הגיע לשטח ראש רשימת 'מאוחדים' אריה קינג ופשוט חסם את המשאיות בגופו. המשטרה בתגובה: "מן הראוי יהיה שסגן ראש העיר יעסוק בענייניו ויפעל להפחתת עומסי התנועה בעיר במקום להכפיש שוטרים"

פורסם בתאריך: 14.9.23 18:50

האם סגן ראש העיר אריה קינג התגייס למשטרת התנועה בירושלים? השאלה היא לא – אבל קינג התנהג היום, חמישי, כמו איש חוק לכל דבר ועניין.

קינג הגיע לגבעת מרדכי בעקבות תלונות חוזרות ונשנות של תושבים בעקבות כניסת משאיות עבודה לרחוב הוועד הלאומי, זאת למרות שבמקום מוצב תמרור גדול וברור האוסר על כניסת רכבים במשקל שעולה על 30 טון. התושבים, כך הם מספרים, פנו למשטרה ולעירייה, אך התופעה חזרה על עצמה כמעט מדי יום.



היום, אולי בעקבות הבחירות או מתקרבות ואולי כי התלונות רק הלכו ונערמו, החליט אריה קינג (איש חוק כאמור) להגיע לשטח ולעצור בגופו את המשאיות, עד להגעת ניידת משטרה לזירה.



 

 

קינג נצפה כשהוא עומד על הכביש ופשוט מונע מהמשאיות להמשיך בנסיעתם. כשהנהג שואל אותו האם הכל בסדר – קינג משיב שכלום לא בסדר כי הנהג עובר על החוק.

בווידאו נוסף שהגיע ל"כל העיר" נשמע קינג כשהוא מדבר עם גורם במשטרת ירושלים ונוזף בו, על כך ששני אופנועים משטרתיים נמצאים במרחק עשרות מטרים ממקום ביצוע העבירות ללא כל התערבות.

"חסמתי כניסת 3 משאיות פול טריילר שעברו על החוק ונכנסו לגבעת מרדכי בניגוד להוראת התמרור בכניסה לרחוב", אמר קינג. "חסמתי אותן במשך 45 דקות, עד שהגיע ניידת משטרה".

ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה: "בזמן שסגן ראש העיר עסוק בהכפשת המשטרה, השוטרים פועלים לאכיפת התנועה ברחבי ירושלים. במקרה זה דבריו כללו גם שקר עד כדי הוצאת דיבה שכן מדובר בקטנועים חונים של שוטרים שהיו בהצבות ומשימות אחרות. בפועל מדי שבוע נרשמים בירושלים מאות דו"חות לרכבים כבדים וקלים העוברים על חוקי התנועה באכיפה יזומה ומגיבה. ברור כי לא ניתן להציב שוטר בכל זמן ובכל מקום לאכוף עבירות תנועה, ועל כן מבוצעת פעילות אכיפה ממוקדת וחכמה במוקדים משפיעים ורלוונטיים, בהסתמך על ניתוח השטח ובדגש לעבירות בריונות ועבירות תנועה מסכנות חיים. פעילות זו תימשך ומן הראוי יהיה שסגן ראש העיר יעסוק בענייניו ויפעל להפחתת עומסי התנועה בעיר במקום להכפיש שוטרים ולהוציא דיבה כלפיהם.

"יודגש כי עמדותיו ודבריו אינם מייצגים את הקשר ושיתוף הפעולה שמתקיים כל השנה בין משטרת ירושלים לעיריית ירושלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמו שצריך.
    סוף סוף נבחר ציבור שמוכן ללכלך את הידיים!

  2. ישי

    האמת, האיש הזה באמת מלך. היתרון הגדול של אנשים אידאליסטים כמו אריה קינג זה שהם פועלים מתוך אג'נדה רצינית, שורשית ועמוקה ולא מגחמות מתחלפות ומאינטרסים אישיים. זה איש של מהפכות.

  3. לא ענינך

    איזה קטע אני במקרה מכיר את המקום ואף אחד לא גר ברחוב הזה
    סתם פופוליסט

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר