נפגעות עבירות מין, אלימות צילומים kmiragaya/depsositphotos.com
(צילום אילוסטרציה: kmiragaya/depsositphotos.com)

הפחד הגדול של כל שוכר.ת: מצלמה נסתרת בחדר השינה בדירה בתלפיות

משכיר הדירה, תושב העיר בשנות ה-30, נכנס אליה באמתלה של תחזוקה שוטפת והתקין מצלמה נסתרת בחדר השינה של השוכרת. הוא נעצר לחקירה אחרי שהמצלמה התגלתה, ובמשטרה חושדים כי ביצע את המעשה לסיפוק צרכיו המיניים

פורסם בתאריך: 20.9.23 10:12

שוכרת דירה בשכונת תלפיות נדהמה לגלות – מצלמה נסתר הותקנה במיטה שבחדר השינה: תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, נעצר אמש לחקירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים בחשד לעבירות האזנת סתר, פגיעה בפרטיות בילוש והטרדה מינית, זאת בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה על ידי צעירה השוכרת דירה שבבעלותו בשכונת תלפיות.

במשטרה מציינים כי "מיד עם קבלת התלונה במשטרה לפני מספר ימים, נפתחה חקירה, במסגרתה ביצעו חוקרי המשטרה פעולות חקירה, לרבות הוצאת צו בית משפט".


המצלמה הנסתרת שהותקנה בחדר השינה של השוכרת (צילום: דוברות המשטרה)

המצלמה הנסתרת שהותקנה בחדר השינה של השוכרת (צילום: דוברות המשטרה)


 

 

על פי החשד של המשטרה, החשוד, בעל הדירה כאמור, נכנס לדירה המושכרת בתלפיות באמתלה של תיקוני תחזוקה שוטפים, זאת לאחר תיאום מראש עם השוכרת. אולם בפועל, כך התברר מאוחר יותר, הוא התקין מצלמה נסתרת שאותה הציב במקומות שונים בדירה. לפני מספר ימים, הבחינה המתלוננת לתדהמתה במצלמה הנסתרת שהוסלקה במיטה שבחדר השינה.

"במסגרת החקירה", אומרים במשטרה, "נעצר אמש החשוד לחקירה בתחנת מוריה. בסיומה נשלח למעצר בית ותנאים מגבילים נוספים, בהם איסור יצירת קשר והרחקה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר