זירת הפיגוע בגבעת המבתר (צילום: איחוד הצלה)
זירת הפיגוע בגבעת המבתר (צילום: איחוד הצלה)

הערב, חמישי: פצוע קל בפיגוע דקירה בתחנת הרכבת הקלה גבעת המבתר. המחבל נורה

מעט אחרי השעה 21:00 התקבל דיווח על פצוע קל מדקירה בתחנת גבעת המבתר של הרכבת הקלה. מאבטח בן 20 פונה במצב קל לטיפול רפואי. החשוד, בן 19 ממזרח ירושלים, נורה על ידי מאבטחים נוספים ונפצע קשה

פורסם בתאריך: 21.9.23 21:20

***עדכון***

משטרת ירושלים מעדכנת כי "המחבל שביצע את פיגוע הדקירה הערב בתחנת הרכבת הקלה בגבעת המבתר, בן 19 תושב מזרח ירושלים. המחבל שנפצע באורח קשה, נעצר ע״י המשטרה ופונה לקבלת טיפול רפואי, זאת לאחר שנוטרל בירי שניות לאחר הפיגוע ע״י שני מאבטחי הרכבת הקלה ברציף הנוסעים".

המאבטח שנפצע – נפגע באורח קל בידו, ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. הסכין עמה בוצעה הפיגוע נתפסה ע״י המשטרה.

תנועת הרכבות במקטע זה הופסקה זמנית לצורך טיפול בזירת הפיגוע.

מהדסה נמסר: "אל יחידת הטראומה בהדסה הר הצופים פונה פצוע מארוע פח״ע בגבעת המבתר. הפצוע בן 26, במצב קל עם פגיעה בכף ידו ובהכרה מלאה. עובר בשעה זו בדיקות וטיפול על ידי צוות הטראומה והמלר״ד".

מוקדם יותר פרסמנו: חשד לפיגוע דקירה בתחנת גבעת המבתר של הרכבת הקלה:סמוך לשעה 21:00 התקבל במשטרה דיווח על אירוע דקירה של מאבטח בתחנת הרכבת הקלה באזור גבעת המבתר. כתוצאה מכך המאבטח נפצע באורח קל (עפ״י גורמי הרפואה) ופונה לקבלת טיפול רפואי.

 

 

 

לדברי המשטרה, "החשוד במעשה נוטרל בירי, וכוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים בפיקוד מפקד מחוז ירושלים במקום. נסיבות המקרה בבדיקה ופרטים נוספים ימסרו בהמשך".

סמןך לשעה 21:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על פצוע מדקירה בתחנת רכבת הקלה בגבעת המבתר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה בהר הצופים, גבר בשנות ה-20 במצב קל בהכרה מלאה.

חובש רפואת חירום במד"א חיים בלך סיפר: "הפצוע היה בתחנת הרכבת כשהוא בהכרה מלאה. סיפרו לנו שהוא הותקף על ידי המחבל ונפצע באורח קל בידו. בזמן שהוא נאבק במחבל שוטר שהיה במקום סייע לו וניטרל את המחבל. הענקנו לפצוע טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל".

משה ערבליך חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "הענקתי לו סיוע ראשוני תוך עצירת הדימומים. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים בהכרה מלאה כשבשלב זה מצבו מוגדר קל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר