הרכב שפגע במתנדב המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)
הרכב שפגע במתנדב המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)

הפגע וברח בשישי לפנות בוקר: נעצר חשוד בדריסת מתנדב המשטרה

צעיר בן 25 נעצר היום, ראשון, בחשד כי נהג ברכב שפגע במתנדב המשטרה בזמן פעילות אכיפה ביום שישי, 29.9, לפנות בוקר. במשטרה חוקרים האם בזמן האירוע הוא היה תחת השפעת אלכוהול. במקביל, צו איסור פרסום על חקירת תאונת הפגע וברח שבה נהרג רוכב אופנוע בכביש בגין בשישי בבוקר

פורסם בתאריך: 1.10.23 17:58

יומיים לאחר שדרס מתנדב של המשטרה שביצע פעילות אכיפה בצומת בן צבי-רבין – נעצר חשוד, צעיר בן 25 מירושלים. במשטרה מציינים כי החשוד, הנהג, נבדק על ידי כוח משטרתי שכלל שוטרים ומתנדב. במהלך הבדיקה, ולאחר שהתעורר החשד כי הנהג נמצא תחת השפעת אלכוהול, החליט המתנדב לבצע בדיקת ינשוף לנהג.

החשוד, כך סבורים במשטרה, נבהל ובשלב מסוים לאחר ביצוע הבדיקה ולאחר שהתברר כי הוא נוהג בגילופין (רמת אלכוהול בדם ברמה הגבוהה בהרבה מהמותר בחוק), לחץ הנהג על דוושת הגז ונמלט מהזירה במהירות, תוך שהוא פוגע במתנדב המשטרה. כתוצבה מהדריסה, פונה המתנדב לבית החולים באורח בינוני לקבלת טיפול רפואי.

"ביום שישי בבוקר", כך אומרים במשטרה, "שוחח מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן עם מתנדב המשטרה מתחנת לב הבירה. בשיחה איחל לו ממ״ז ירושלים החלמה מהירה, דרש בשלומו והבטיח לו כי מחוז ירושלים יעשה את כל הפעולות הנדרשות לאתר, לעצור ולמצות את הדין עם החשוד במעשה".

 

 

בהתייחסו למקרה אמר ניצב תורג'מן: "לא נשלים לעולם ולא נעבור לסדר היום על כל פגיעה בלובשי מדים ואוכפי חוק, שוטרים או מתנדבים, ונפעל למצות את הדין במלוא החומרה עם אותו העבריין".

היום, כאמור, לאחר ביצוע מספר פעולות חקירה, אותר הרכב הפוגע ובעלת הרכב (בת 42, תושבת ירושלים) נחקרה במשטרה, ורכבה נתפס. בהמשך, נעצר גם החשוד בדריסה, בן 25 מירושלים, כשהוא בביתו ונלקח לחקירה.

לאחר ביצוע המעצר, שוחח ממ״ז ירושלים עם המתנדב שוב ועדכן אותו על מעצר החשוד.

***

כזכור, כפי שפורסם ב"כל עיר", בוקר יום שישי היה קטלני מאוד בכבישי ירושלים, כאשר כשעתיים לאחר דריסת מתנדב המשטרה, בסמוך לשעה 6:00 בבוקר, תאונת פגע וברח קטלנית במחלף בן ציון בכביש בגין גרמה למותו של רוכב אופנוע בשנות ה-40 לחייו.

ל"כל העיר" נודע כי על חקירת התאונה הקטלנית הוטל צו איסור פרסום, על מנת לסייע למשטרה לבצע חקירה מיטבית ולעלות על עקבותיו של נהג הרכב הפרטי, שלאחר התאונה נמלט מהזירה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר