אלעד ורון (צילום: עמרי עזרא)
אלעד ורון (צילום: עמרי עזרא)

בית המשפט העליון: אלעד ורון לא ייכנס לכלא עד לסיום הערעור

ורון, שעליו נגזרו שבע שנות מאסר לאחר שהורשע בביצוע מעשה סדום ומעשים מגונים בשתי עובדות, לא ייכנס לכלא עד לסיום הערעור. עורכי דינו: "ההחלטה מדברת בפני עצמה ומלמדת כי סיכויי הערעור טובים"

פורסם בתאריך: 9.8.17 13:56

כחודש לאחר שבית המשפט המחוזי בעיר גזר שבע שנות מאסר על אלעד ורון, איש העסקים וחיי הלילה, שהורשע בביצוע מעשה סדום בעובדת ובמעשים מגונים בעובדת נוספת, פסק ביום שלישי שעבר בית המשפט העליון כי ביצוע גזר הדין של ורון, דהיינו כניסתו לכלא, יעוכב עד לסיום הליך הערעור בבית המשפט העליון.

כזכור, מיד לאחר גזר הדין – שבע שנות מאסר, מאסר על תנאי לתקופה של שנתיים ופיצוי כספי של העובדות – הודיע ורון כי בכוונתו לערער לבית המשפט העליון על הרשעתו, ולצורך כך הוא אף החליף את עורך דינו אריאל עטרי בעורכי הדין אבי חימי ומשה וייס.

ביום שלישי שעבר התקיים דיון בבקשה שהגיש ורון לבית המשפט העליון לעיכוב ביצוע גזר הדין. בהחלטת השופט יצחק עמית נכתב כי "איני סבור כי בקשה לעיכוב ביצוע אמורה להיות "חזרה גנרלית" לערעור עצמו. לכן אמנע מלהביע עמדה לגבי סיכויי הערעור. אסתפק בכך שככל שהדברים אמורים לגבי מהימנות המתלוננת ותחושותיה-שלה, המשוכה נראית גבוהה. לכן, לא
בכדי, ההגנה ממקדת חיציה ביסוד הנפשי ובמודעות של המערער לאי ההסכמה".

עוד הוסיף השופט עמית כי "לא נעלמה מעיני תקופת המאסר הארוכה למדי שהושתה על המערער בגזר הדין, וכי בהחלטה זו יש כדי להאריך את סבלן של המתלוננות. עם זאת, בהינתן שלפנינו ערעור על הכרעת דין; בהינתן שהמערער התייצב לכל ישיבה וישיבה ובמהלך הדיונים אף יצא לחו"ל וחזר – אני סבור כי לא יגרע מאינטרס הציבור אם יעוכב הביצוע ואם יינתן למערער יומו בערעור כשהוא עדיין חופשי ולא מאחורי סורג ובריח. אשר על כן, אני נעתר לבקשה ודוחה ביצוע המאסר בפועל עד ולאחר ובכפוף לפסק דינו של בית זה משפט בערעור".

עורכי דינו של ורון, אבי חימי ומשה וייס, מוסרים: "אנחנו מברכים על החלטתו הצודקת של בית המשפט העליון לעכב את ביצוע העונש עד להחלטה בערעור. ההחלטה מדברת בפני עצמה ומלמדת כי סיכויי הערעור טובים. אנחנו סמוכים ובטוחים שבבית המשפט העליון חפותו של מר ורון תצא לאור. מרשנו יצא מחוזק מבית המשפט, ומקווה ומאמין שיש שופטים בירושלים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר