איבון רוביו ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)
איבון רוביו ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

הלב נשבר: איבון רובין, תושבת הר חומה לשעבר, נרצחה בדרום

איבון ז"ל, עלתה לישראל מקולומביה והתגוררה בילדותה עם הוריה, חוליו וגלוריה, בהר חומה - שם גם גידלה בהמשך את בנה הבכור. לפני מספר שנים עברה להתגורר בשרון עם בן זוגה, אנטוניו מסיאס, שהיה גם הוא במסיבה ואבדו עקבותיו. שני ילדיה שוהים בימים אלה אצל המשפחה

פורסם בתאריך: 11.10.23 19:47

עוד שמות, עוד פרצופים יפים, עוד ועוד שכול, בכי וכאב: איבון רוביו, בת 27, אזרחית קולומביה שגדלה בהר חומה, נוספה היום, רביעי, למצבת הנרצחים ממסיבת הקטל בסמוך לקיבוץ רעים. בן זוגה אנטוניו מסיאס, שהיה גם במסיבת 'נובה', נעדר. ילדיהם הקטנים שוהים בימים מוטרפים אלה אצל בני המשפחה, מבלי שידעו דבר על גורלם.

איבון ז"ל התגוררה בשנים האחרונות בכפר סבא, אבל בהר חומה זוכרים אותה היטב. "היא הגיעה לישראל בגיל צעיר יחסית עם הוריה", נזכרת ליטל, תושבת הר חומה. כשהתבגרה ובנה הבכור א' נולד, הייתי עושה לו בייביסיטר. הוא היה ילד חמוד ומקסים. חייכן. לפני מספר שנים היא עברה להתגורר בכפר סבא, בעוד שההורים נשארו כאן, בהר חומה".

בהר חומה, יש לציין, התגייסו הערב כדי לסייע להוריה של איבון – חוליו וגלוריה רוביו. "הם משפחה מקסימה", מציין שכן של המשפחה. "אנשים נעימים מאוד. שקטים וחייכניים. את איבון לא הכרתי כל כך, אבל את הילדים שלה הייתי רואה עם הסבא והסבתא שלהם. יהי זכרה ברוך".


איבון רוביו ז"ל עם אנטוניו מסיאס, בן הזוג שעדיין נעדר (צילום: מתוך פייסבוק)

איבון רוביו ז"ל עם אנטוניו מסיאס, בן הזוג שעדיין נעדר (צילום: מתוך פייסבוק)


 

 

קארן בת דודתה, שככל הנראה שומרת בימים אלה על הילדים, כתבה לזכרה של איבון ז"ל: "הילדה הכי יפה הלכה. הלב שלי נשבר, איבון בת דודה יקרה שלנו, אני עדיין לא מבינה מה שקורה לנו. תמיד אנחנו נזכור אותך עם החיוך שהיה לך. יהי זכרה ברוך".

חברתה הקרובה של איבון ז"ל, ליאב ברסנו, הוסיפה: "אהובה שלי, נשמה טהורה, יפיפיה, אמיצה, גיבורה, מלאת שמחת חיים ואמא מדהימה! זה עוד מעט ממה שאפשר להגיד עלייך. זכיתי להכיר אותך ולהיות חברה שלך. אזכור אותך לנצח".

איבון ז"ל למדה בגימנסיה העברית בירושלים. היא בוגרת מחזור צ"ה. "קהילת הגמנסיה העברית אבלה על מותה של איבון רוביו ז"ל שנרצחה בהתקפת מחבלים במסיבה סמוך לקיבוץ רעים", נכתב בעמוד הפייסבוק של הגמינסיה. "אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר