הפוסט שמהלל את מוחמד דף ופוסטים נוספים שהעלה הרופא מהדסה (צילומי מסך מהרשת החברתית)
הפוסט שמהלל את מוחמד דף ופוסטים נוספים שהעלה הרופא מהדסה (צילומי מסך מהרשת החברתית)

דיווח: צה"ל עצר את הקרדיולוג מהדסה שסימן לייק לפוסט שמהלל את מוחמד דף

יומיים לאחר שהושעה על ידי המרכז הרפואי הדסה, הרופא, שמתגורר בחברון, נעצר על ידי כוחות צה"ל. כזכור, הוא סימן לייק לפוסט שמכתיר את רוצח ההמונים מוחמד דף כמנהיג העליון של הפלסטינים. בנוסף, בעקבות גילוי פוסטים מסיתים קודמים - דרישה לפטרו מיידית מהדסה וכן לשלול את רשיון הרפואה הישראלי שלו

פורסם בתאריך: 17.10.23 12:13

המלחמה בהסתה ובגילויי שמחה על המתקפה הרצחנית של החמאס נמשכת, ונמשכת בכל הכוח. הבוקר דווח על ידי עמית סגל כי הקרדיולוג מהדסה אשר הושעה לפני יומיים בשל הבעת תמיכה בארכי-טרוריסט מוחמד דף, נעצר על ידי כוחות צה"ל בביתו שבחברון.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", הרופא, קרדיולוג במרכז הרפואי הדסה, סימן לייק לפוסט שמהלל את רוצח ההמונים מוחמד דף ואף מכתיר אותו כמנהיג הבלתי מעורער של העם הפלסטיני. בעקבות הסימון הזה – החליטו בהדסה על השעייה מיידית של הרופא. בנוסף, שוגר מכתב למינהל האזרחי שמבקש להקפיא את אישורי הכניסה של הרופא לישראל, עד לזימונו לשימוע.

היום, שלישי, כאמור, מפרסם עמית סגל כי הרפוא נעצר.

יש לציין כי בהדסה עדיין לא ערכו את השימוע לרופא. הוא שוהה בביתו בשטחים ואישור המעבר שלו, כאמור, הוקפא.

פרט למעצר עולה כעת דרישה לפיטוריו המיידים של הקרדיולוג מהדסה. במכתב שהוציא מנכ"ל ארגון 'בצלמו' להדסה הוא מציין כי פרט לפרסום שמהלל ומשבח אף רב המחבלים דף – אותו רופא פרסם בעבר פוסטים נוספים המביעים תמיכה בטרור כמו "עינינו נשואות לעזה". ובפוסט אחר נראה ילד מנסה לנקות שלולית ענקית של דם עם הכיתוב: "ילד בעזה ביום זכויות הילד הבינלאומי".

"ניכר שהאיש מגויס על מלא לתמוך בתעמולת האויב", כתב גליק למנכ"ל הדסה פרופ' יורם וייס. "אז כדאי שיישאר שם. אדם כזה לא ראוי להיות רופא, אדם שחתום על שבועת הרופאים לעולם לא יתמוך בטרור או במנהיג ארגון טרור. שבועת הרופאים הינה לעזור לכל אדם ולחזק חיים. מוחמד דף הינו האדם שקצר הכי הרבה חיים עלי אדמות במאה השנים האחרונות פה בישראל".

גליק הוסיף וכתב: "בכוונתי לפנות הן למנהל האזרחי והן להסתדרות הרפואית: למנהל האזרחי שיישלל לו היתר הכניסה, ולהסתדרות הרפואית שתשלול לו את הרישיון לעסוק ברפואה בארץ, כדי שהוא לא יוכל לעבוד באף בית חולים או מרפאה בישראל. אין מדובר במעידה חד פעמית אלא בהתגייסות מלאה לצד האויב באופן קבוע".

 

 

כאמור, המלחמה בהסתה משמעותית במיוחד מאז פרוץ הלחימה בדרום. היא מקבלת גב רחב מפרקליטות המדינה, והמשטרה מוציאה לפועל את המדיניות. במיוחד נגד אוכלוסייה ממזרח ירושלים אבל לא רק. כך למשל, אתמול, שני, התקיימה במאה שערים תהלוכה של קיצונים נגד מדינת ישראל עם דגלי פלסטין.

מהמשטרה נמסר כי "בשעות הצהריים פעלו שוטרי תחנת לב הבירה ויס"מ מחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב בעקבות תהלוכה נגד מדינת ישראל בשעת מלחמה, בשכונת מאה שערים. במהלכה הונפו דגלי אש"פ, מעשה שהוביל למספר רב של פניות מתושבי השכונה למשטרה על כך ובכך נגרמה הפרת סדר במקום. כוחות המשטרה ומג"ב שהגיעו למקום, פעלו לפיזורם ולאיתורם של חשודים מרכזיים. בתום סריקות שערכו השוטרים בתוך בית מלאכה, שם הסליקו חשודים את דגלי אש״פ לאחר שנמלטו, שני חשודים נעצרו ונלקחו לחקירה במשטרה".

יצוין כי תוך כדי פעילות הכוחות ובמהלך יציאתם, עשרות קיצוניים בשכונה קראו קריאות גנאי לעברם- "נאצים" ולעבר אחד השוטרים גם קריאות גזעניות- "מחבל שחור" על רקע מוצאו, והשליכו חפצים שונים לעבר כוחות המשטרה ומג"ב. "כתוצאה מכך נחבלה לוחמת מג"ב בפניה", כך נמסר. "המשטרה תמשיך לפעול בנחישות נגד כל מי שיפר את הסדר בשעת מלחמה, יפעל נגד מדינת ישראל ויפגע בשוטרים או באזרחים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. שוקו

    צריך לחקור אחורה
    מי יודע כמה חולים הרג
    אין בהם אמונה
    מחכים ליום להתנקם בנו
    צריך להזהר מערהיי ישראל
    סכמה קיומית

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין אמונה בערבים נקודה!!! יאללה לפטר את הנבלה הזה, לשלול אזרחות ולסלק!!! כמובן לעשות ככה עם כל מנוול שנותן תמיכה לטרור ואפילו אם זה רק לייק לאיזה כתבה… צריך לנהוג איתם ביד קשה מאוד, נגמרו לנו הרחמים!!!!!!!

  3. בוזגלו פרידמן

    עכשיו כל האשכנזיפתים יפנו לעוכרי ישראל הבגץ על מנת לנחזיר אותו אך אך אשכנזיפתים שהשם יקח אותכם בעזר השם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר