ג'ייק טאפר (מימין) נחנק מדמעות בזמן שידור, אופיר אנגל (צילומים: צילום מסך, באדיבות המשפחה)
ג'ייק טאפר (מימין) נחנק מדמעות בזמן שידור, אופיר אנגל (צילומים: צילום מסך, באדיבות המשפחה)

צפו: המגיש הבכיר של 'CNN' נחנק מדמעות בשיחה עם דודתו של החטוף אופיר אנגל מקיבוץ רמת רחל

ג'ייק טאפר התקשה לעצור את ההתרגשות במהלך ריאיון שערך עם יעל אנגל ליצ'י, דודתו של אופיר שנחטף לעזה בשבת השחורה של ה-7/10. לדבריו, תמונותו של אופיר הזכירה לו את בנו. BRINGTHEMHOMENOW#

פורסם בתאריך: 19.10.23 15:02

ג'ייק טאפר, המגיש הראשי בתוכנית החדשות של 'CNN', נחנק מבכי והתקשה להמשיך בשידור אחרי ריאיון שערך עם יעל אנגל ליצ׳י, שאחיינה אופיר בן ה 17 נחטף לרצועת עזה.

יעל סיפרה בריאיון שאחיינה, אופיר אנגל בן ה-17, שמתגורר עם משפחתו ברמת רחל, נחטף מקיבוץ בארי בזמן שהלך לבקר את חברתו שמתגוררת בדרום. המחבלים פרצו את דלת הממ״ד בו הסתתרו אופיר, ההורים של חברתו ושלוש בנותיהם. על פי העדויות – את חברתו של אופיר, את אחיותיה ואת אימה השאירו המחבלים על הדשא של הקיבוץ.



לעומתן, את אופיר ואת אביה של חברתו הם חטפו לרצועת עזה.

ג'ייק טאפר הוצף רגשית, השתנק מבכי והתקשה לדבר במשך כמה שניות. ניסה לדבר אך במשך שניות ארוכות לא הצליח, ולאחר מכאן הסביר שהתמונה של אופיר מזכירה לו את בנו והעביר את השידור בקול רועד.



 

 

כאמור, בבוקר יום שבת השחורה של ה-7/10, שהה אופיר אנגל בבית משפחת חברתו – משפחת שרעבי מקיבוץ בארי. בזמן הפריצה של החמאס ליישובי הדרום – הוא שהה עם בני משפחתה בממ"ד. אולם הוא נחטף מהממ"ד ביחד עם אביה של חברתו. את חברתו של אופיר כמו גם את שתי אחיותיה הקטנות (האחיות בגילאים 17, 14, 13) כמו גם את האם נירה – המחבלים בני העוולה השאירו, בעוד שאת אופיר ביחד עם יוסי שרעבי העלו על טנדר שחור ונסעו לרצועה.

סבו של אופיר, יוסף יאיר (ג'וחא) אנגל, לשעבר יועצו של הנשיא שמעון פרס, סיפר לאתר 'וואלה' כי נגדו נעדר וכי הם לא יודעים מה קרה איתו מאז השעה 14:00. לדבריו, אז הצליח החמאס לפתוח את הממ"ד שבו שהה אופיר עם בני משפחתה של חברתו והוציא את כולם החוצה. עוד הוא סיפר כי את אופיר ואת אבי המשפחה העלו המחבלים לטנדר בעוד שהבנות שוחררו. מאז אבד איתו הקשר. בתחילת השבוע האחרון קיבלה המשפחה הודעה שאופיר חטוף.

BRINGTHEMHOMENOW#

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר