גבריאלה ליימברג (למעלה משמאל עם כיוון השעון), מתוך הסרט לשחרור גבריאלה, גבריאלה ומיה ליימברג, מתוך הסרט (צילומים: באדיבות המשפחה, עמותת שק"ל)
גבריאלה ליימברג (למעלה משמאל עם כיוון השעון), מתוך הסרט לשחרור גבריאלה, גבריאלה ומיה ליימברג, מתוך הסרט (צילומים: באדיבות המשפחה, עמותת שק"ל)

צפו: בוגרים עם אוטיזם ממרכז היום של שק"ל קוראים לשחרורה של המנהלת החטופה

הבוגרים שמטופלים ב'חוות אייל' בקיבוץ רמת רחל, ביחד עם הוריהם, יזמו והפיקו סרט המבקש את שחרורה המיידי של מנהלת המרכז הטיפולי גבריאלה ליימברג, שנחטפה ביחד עם בתה מיה. "גבריאלה, איפה את?", שואל אחד מהבוגרים, ואילו אחר אומר: "אבא אני מאוד מתגעגע לגבריאלה. אני רוצה שהיא כבר תחזור". BRINGTHEMHOMENOW#

פורסם בתאריך: 22.10.23 07:59

"גבריאלה, איפה את", אבא, אני מאוד מתגעגע לגבריאלה. אני רוצה שהיא תחזור כבר", הדברים קורעי הלב הללו נאמרים על ידי בוגרים עם אוטיזים ממרכז היום הטיפולי של עמותת שק"ל ב'חוות אייל', שבקיבוץ רמת רחל, בסרטון מיוחד שהפיקו למען שחרורה משבי החמאס של מנהלת מרכז היום גבריאלה ליימברג, אשר נחטפה ביחד עם בתה מיה, בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר.

הסרטון הופק על ידי חברי 'חוות אייל' וביוזמה משותפת שלהם ביחד עם הבוגרים – מתמודדים עם אוטיזים בתפקוד נמוך – והוריהם.



אמו של מוחמד, שמטופל במרכז היום שאותו מנהלת גבריאלה, אומרת: "כששמענו על החטיפה של גבריאלה, זה היה כמו מכת ברק עבורנו, כי אנחנו מכירים אותה ויודעים איזה בנאדם היא, אישה שרק נותנת וחומלת, אישה שדואגת לבן שלנו כאילו הוא היה שלה, ודואגת גם לכל שאר החברים של מוחמד".


גבריאלה (משמאל) ומיה ליימברג (צילומים: באדיבות המשפחה)

גבריאלה (משמאל) ומיה ליימברג (צילומים: באדיבות המשפחה)


במרכז ב'חוות אייל', תחת ידיה הבטוחות של ליימברג, עברו במרוצץ השנים מאות אנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם, כולם, כך הם מעידים, זכו מגבריאלה לטיפול מסור ואוהב. כעת, לאחר שנחטפה, הם המומים, כואבים ובעיקר לא יודעים איך לעכל את הבשורה. במיוחד המתמודדים עם האוטיזם, אשר עבורם יכולת ההכלה והספיגה את המציאות מורכבת וקשה מהרגיל.


"גבריאלה איפה את" - מתוך הסרט הקורא לשחרור גבריאלה ליימברג מהשבי (צילום: עמותת שק"ל)

"גבריאלה איפה את" – מתוך הסרט הקורא לשחרור גבריאלה ליימברג מהשבי (צילום: עמותת שק"ל)


 

 

אוריה, בן משפחה של אחד החברים במרכז יום אותו ניהלה גבריאלה בעבר: "כשהבת שלי ראתה את התמונה של גבריאלה בתקשורת כחטופה היא התפרצה בבכי, לא הצלחנו להרגיע אותה במשך מעל 48 שעות, ומאז היא חווה התקפי חרדה ובכי לפחות אחת ליום וקוראת לה לחזור. היא היתה עבורה דמות משמעותית מאוד ושמרנו איתה על קשר שנים ארוכות, עד היום".


"אני מתגעגע לגבריאלה" - מתוך הסרט הקורא לשחרור גבריאלה ליימברג מהשבי (צילום: עמותת שק"ל)

"אני מתגעגע לגבריאלה" – מתוך הסרט הקורא לשחרור גבריאלה ליימברג מהשבי (צילום: עמותת שק"ל)


גבריאלה ומיה ליימברג הן תושבות ירושלים. בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר הן היו בביקור אצל משפחה בקיבוץ ניר יצחק. אביה של מיה, בעלה של גבריאלה, ממתין למידע עבור היקרות לו מכל. מיה, בת ה-18, היא תלמידת התיכון לאומניות בירושלים, גבריאלה, כאמור, מנהלת את מרכז היום הטיפולי של עמותת 'שק"ל' בחוות אייל. היא משמשת כאימם השנייה של 9 בוגרים אוטיסטים המגיעים באופן יומיומי למרכז "חוות אייל".

גבריאלה היא מנהלת אהובה ומסורה בעמותת שק"ל מעל 25 שנה, במהלכן ניהלה וטיפלה במאות משתתפים במרכזי היום והתעסוקה של העמותה.

BRINGTHEMHOMENOW#

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר