אורטל בן עיון ז"ל (צילום מסך מתוך 'המהודרה המרכזית' של חדשות 12)
אורטל בן עיון ז"ל (צילום מסך מתוך 'המהודרה המרכזית' של חדשות 12)

הכתבה שגרמה לדני ויונית להשתנק: צפו בתיעוד ממסיבת הטבע 'נובה' בשעות שקדמו לטבח

בתוכנית 'המהדורה המרכזית' של 'חדשות 12' שודר אמש, ראשון, תיעוד של השמחה, התמימות וחדוות החיים של האלפים שחגגו במסיבת הטבע 'נובה' בשעות שקדמו לטבח הנוראי בידי מרצחי החמאס

פורסם בתאריך: 23.10.23 15:16

הם בסך הכל רצו לחגוג, ליהנות מהחיים. אלפים רבים של צעירים וצעירות וגם בוגרים יותר, שהגיעו למסיבת הטבע 'נובה' בסמוך לקיבוץ רעים. ואז הגיע בוקר שבת של ה-7 באוקטובר, הבוקר הארור והקשה, שבו מחבלי החמאס פתחו במתקפה הרצחנית שלהם. המסיבה הזו הפכה למסיבת קטל. מאות הרוגים, מאות פצועים ועוד עשרות חטופים. והם? הם בסך הכל רצו לרקוד וליהנות.

אמש, ראשון, בתוכנית 'המהדורה המרכזית' של חדשות 12 שודר תיעוד מצמרר של השעות שקדמו לטבח הנוראי. תיעוד שמגלה מעט מהשמחה, התמימות וחדוות החיים של האלפים שחגגו ביער. הרגעים המאושרים האלה, שתועדו בידי צלמים וגם בטלפונים הניידים, הפכו לתמונות האחרונות של הנרצחים, החטופים ואלה שגורלם עדיין לא ידוע. פרסום התמונות נעשה באישור המשפחות.



הראשונה שיש עליה פוקוס בתיעוד המצמרר היא אורטל בובטס בן עיון, בת 23 בסך הכל משכונת גילה. היא נראית שמחה ומאושרת – ואז מגיע הכיתוב המצמרר – נרצחה.

 

 

וכך זה נמשך, ברקע השיר 'לראות את האור' של אפרת גוש הוקרנו תמונות ותיעודים שנלקחו מצלמים מקצועיים שצילמו את מסיבת הטבע וגם כאלה שנלקחו מהרשתות החברתיות. צילומים שהעלו האנשים שבילו שם לפני שהחלו הזוועות.

הבליינים נראים בתיעוד הזה בשיא תפארתם. צעירים, יפים, שמחים וחייכניים. נשמות יפות. ואז – לפתע עוצר הסרטון על איש.ה שרוקד.ת והשם מופיע על המסך ביחד עם עיר המגורים (לא מופיע בגרסה באנגלית), הגיל ומילה נוספת – נרצח.ה, חטופ.ה, נעדרת.

כדי להוסיף למימד הבלתי סביר והלא ההגיוני של הטבח הנוראי הזה במסיבה, שמטרת העל שלה היא קידום השלום, אחרונה מופיעה בתיעוד רות פרץ, נערה בת 16 הסובלת מניוון שרירים ומתניידת על כסא גלגלים. רות, שגורלה עדיין לא ידוע ומוגדרת נעדרת, נהגה לפקוד מסיבות טבע על ביחד עם אביה, אריק, שנרצח.

כמה פשוט – ככה מצמרר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר