ניסו שחם (צילום מסך מתוך יוטיוב)
ניסו שחם (צילום מסך מתוך יוטיוב)

ההסתבכות החדשה של ניסו שחם? נחקר בחשד להעסקת פועלים מעזה ללא היתר

הפועלים העזתיים אותרו על ידי שוטרי מחוז ירושלים בפארק ג'ננה בקרית ענבים שבבעלות שחם. יצוין כי לשני הפועלים היו אישורי עבודה בתוקף עד לתחילת המלחמה, אז בוטלו כל אשרות העבודה לתושבי עזה. עו"ד של שחם מסרה בשמו: "מרשי זומן לחקירה, ונוכח לדעת שהמשטרה כלל לא ידעה כי המדובר בקבלן שמעסיק אותם והם אינם מועסקים על ידי מרשי"

פורסם בתאריך: 25.10.23 18:56

שוב בחדרי החקירות: ניצב בדימוס ניסו שחם, מפקד מחוז ירושלים לשעבר שהורשע במעשה מגונה ובהטרדה מינית בשוטרות שהיו תחת פיקודו, נחקר היום במשטרת ירושלים לאחר שעל פי החשד, העסיק 2 פועלים ערבים מעזה ללא היתר.

הפועלים מעזה אותרו על ידי שוטרי מחוז ירושלים בסיורי שגרה שעורכת המשטרה בירושלים ובסביבתה לאתר שוהים בלתי חוקיים ופועלים שלנים באתרים בניגוד לחוק. במהלך הסיורים, אותרו השניים במתחם האקסטרים 'ג'ננה פארק' בקרית ענבים, אשר נמצא בבעלותו של שחם. כך דיווח לראשונה העיתונאי לירן לוי ב-"YNET".

יש לציין ולומר כי לשני הפועלים היו אישורים בתוקף עד לתחילת מלחמת 'חרבות ברזל' ב-7/10, אז בוטלו כל אישורי העבודה לפועלים מעזה באופן גורף.

עורכת דינו של שחם, חן מאירי, מסרה בשמו: "מדובר בעובדי קבלן שהועסקו ברישיון להעסקה והלנה. מרשי זומן לחקירה, ונוכח לדעת שהמשטרה כלל לא ידעה כי המדובר בקבלן שמעסיק אותם והם אינם מועסקים על ידי מרשי. מלוא הרישיונות נמסרו על ידי הקבלן למשטרה להנחת דעתם. עוד הובהר על ידי הקבלן, כי בשל העובדה שלא ניתן להחזירם לעזה בעת הזו לאור המלחמה, הם שוהים בישראל ברשות הקבלן. צר לנו שמשטרת ישראל תחת שתפעל למיגור פשעי מלחמה עסוקה בלדברר לתקשורת אין סיפור מאין זה".

 

כזכור, כפי שפורסם, שחם שוחרר מהכלא לפני כשנה וחודשיים – באוגוסט 2022 – לאחר שריצה מספר חודשי מאסר בגין מעשה מגונה והטרדה מינית בשוטרות שהיו תחת פיקודו. הפרשה התפוצצה בשנת 2012, אז פיקד שחם על מחוז ירושלים במשטרה והיו גם מי שראו בו כמינוי אפשרי למפכ"ל. אולם אז עלו נגדו ההאשמות על מעשה מגונה והטרדות מיניות.

כפי שפורסם ב"כל העיר", שחם הושעה מתפקידו ובהמשך הוגש נגדו כתב אישום, לפיו הוא ניצל את תפקידו וקיים יחסים אסורים עם כמה מפקודותיו. מנגד, שחם טען לאורך כל המשפט כי היחסים היו בהסכמה וכי לא מדובר ביחסי מרות. באוקטובר 2013 הוא פוטר מהמשטרה. משפטו, כולל הערעורים שהוגשו, ארכו שנים ארוכות עד להחלטה הסופית של בית המשפט העליון בעניינו. שחם נכנס לכלא במרץ 2022 ושוחרר, כאמור, באוגוסט אותה השנה.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דוד

    כדאי לעורכים לשנות את הניסוח ולא להאשים אדם, שהסתבר שלא היה רבב במעשיו ובמעשה הקבלן שלו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר