חניה בכחול-לבן בירושלים ללא קרדיט צילום, רפי צילם
חניה בכחול-לבן בירושלים

עוד הקלה על המפונים מקו העימות: חניה חינם בכחול-לבן

ביוזמת העירייה: תושבי הדרום והצפון שפונו מבתיהם ומתארחים אלה בירושלים - בבתי מלון או אצל משפחות ירושלמיות בשכונות - פטורים מתשלום על חניה בכחול לבן

פורסם בתאריך: 26.10.23 08:27

למעלה מ-15,000 מפונים מיישובי קו העימות בדרום ובצפון ישראל שוהים בימים אלה בירושלים. רבים פונו על ידי המדינה באוטובוסים, אבל ישנם לא מעטים אשר הגיעו עם רכביהם הפרטיים. כעת, כדי להקל עליהם את השהות בעיר, החליטה עיריית ירושלים שהם יהיו פטורים משתלום דמי חניה בכחול לבן.

בעירייה מתגאים שהם ממשיכים לסייע ולדאוג למפונים מקו העימות ומציינים כי "לצורך סיוע לתושבים שהגיעו ברכבם הפרטי, תאפשר העירייה חנייה חינם ב'כחול לבן' בלבד, בסמיכות לבתי המלון בהם הם מתארחים. בנוסף, אורחים מהדרום והצפון שמתארחים אצל משפחות ירושלמיות יוכלו גם הם לחנות ב'כחול לבן' ללא עלות".

יחד עם זאת, בעיריית ירושלים מבקשים להדגיש ולהזכיר כי "אסורה כל חניה מסכנת חיים ויש לחנות רק בחניה מוסדרת. אין לחנות
במקום אסור".

ראש העיר משה ליאון: "'כל ישראל ערבים זה בזה'. מאז פרוץ המלחמה, הירושלמים גאים להוכיח זאת מדי יום. עם ישראל התלכד בשעה הקשה ביותר ואנו כעירייה מגוייסים כולנו לסייע לכל מי שצריך ובכל מה שנדרש. תושבי ירושלים פתחו את ליבם ואת בתיהם, יחד עם מנהלי בתי המלון, וקיבלו בחיבוק חם ועוטף את אחינו שנעקרו ופונו מבתיהם. כולנו מנסים להקל ולו במקצת בעת מתוחה זו. עיריית ירושלים תמשיך לתמוך, להעניק ולחבק את תושבי הנגב המערבי ויישובי קו העימות בצפון ככל שתידרש. בערבות הדדית וברוח הירושלמית – ביחד ננצח".

 

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר