הרכב שנתפס על ידי המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)
הרכב שנתפס על ידי המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)

גם בירושלים: קולות הירי שהבהילו את תושבי דרום העיר

במהלך השבת דיווחו תושבים בדרום ירושלים - בשכונות פת, גילה והר חומה - על קולות ירי ועל כלי רכב משתוללים באזור כביש בגין. כוחות המשטרה שבדקו את הקריאות איתרו שבעליו, תושב בית חנינא, גרם למערכת הפליטה להשמיע קולות ירי בכוונה. צפו ברכב שנתפס ובקולות דמויי הירי

פורסם בתאריך: 4.11.23 20:18

תופעת כלי הרכב שעוברים "טיפול" מיוחד כדי להשמיע קולות ירי מהאגזוז הגיעה גם לירושלים: במהלך סוף השבוע עצרה המשטרה תושב בית חנינא בשנות ה-20 לחייו, אשר הטריד והבהיל במכוון תושבים בשכונות דרום ירושלים כשהשתולל עם רכבו על הכביש והשמיע קולות דמויי ירי מהאגזוז.

על פי המשטרה, "במהלך ליל שבת התקבלו מספר דיווחים מתושבי השכונות בדרום העיר ירושלים, אודות כלי רכב משתוללים ורעשי ירי שנשמעים באזור. במהלך סריקות שביצעו שוטרי תחנות עוז ומוריה של מחוז ירושלים בעקבות כך, אותר רכב סמוך לצומת הרוזמרין בדרום העיר, כשמערכת הפליטה ברכב משמיעה רעשים הנחזים לקולות ירי".



 

 

למקום הוזעק בוחן מערך התנועה של מחוז ירושלים שבדק את הרכב ובסיום בדיקתו הרכב נאסר לשימוש ונגרר מהמקום. בעל הרכב נעצר לחקירה ומחר הוא יובא בפני בית המשפט להארכת מעצר.

"בימים אלו ישנם נהגים הזורים אימה בקרב אזרחים תמימים בדרכים שונות, לרבות באמצעות רעשי רכביהם", מסכמים במשטרה. "מעשים פסולים שכאלו, מפרים את שלוותם של אזרחים ומייצרים תבהלה בקרב הציבור. נמשיך לפעול לאיתור ואכיפה נגד נהגים אלו".

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. לאה

    גם בבית וגן ובית הכרם וצמוד לבית החולים שערי צדק
    זה מעשה נפשע!
    כמה פעמים אנחנו צריכים להתעורר מזה בלילה? מאז תחילת המלחמה זה קורה בכל לילה וכמה פעמים.
    זה טרור פסיכולוגי לכל דבר.
    אנא טיפולכם!!!!

  2. חנה

    כמה פעמים אני מתקשרת למשטרה בצומת בית חנינה נווה יעקב והמשטרה לא עושה כלום מבקשים ממני מס של האופנוע או הרכב בלילה יש להם מצלמות שיבואו לצומת לראות הם לא עושים כלום. אומרים זה בטיפול והם בכלל לא באים למקום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר