בית צפאפה (צילום: אורן בן חקון)
בית צפאפה (צילום: אורן בן חקון)

מתוך מסגד בבית צפאפה: דרשן תושב מזרח העיר הסית לאלימות ולטרור

"אל תהיו עצובים ואל תצטערו על מספר ההרוגים שלהם", "שיפגמו פניהם של היהודים" - דברים אלו ואחרים נאמרו במסגד בבית צפאפא על ידי הדרשן, תושב ג'בל מוכבאר. היום מעצרו הוארך פעם נוספת והוגשה הצהרת תובע לקראת כתב אישום

פורסם בתאריך: 5.11.23 19:32

"אל תעצמו את עיניכם כמו פחדנים. שיפגמו פניהם של היהודים… נחת האיזון המלחמתי ונחתה כיפת ברזל, אל תהיו עצובים ואל תצטערו על מספר ההרוגים שלהם…הם נכנסו לשם ברכבים ולא בטנקים, והניצחון היה שלהם ואל תשכחו שהניצחון הוא על ידי אלוהים. הם נעזרים בכל דרך טכנולוגית אפשרית ובכל זאת קוללו היהודים הללו".

דברי ההסתה החמורים הללו נאמרו במסגד בבית צפאפה. הדובר – דרשן תושב מזרח העיר (ג'בל מוכבאר), שאף הוסיף ותהה מדוע לא מגיעה העזרה לחמאס בעזה מצד העולם הערבי: "איפה אלו שהתכוננו לפני זמן, איפה איראן, איפה חיזבאללה ואיפה הצבא של בשאר? אבדה להם המפה של ירושלים ולא נשאר ממנה כלום? יהודים שקרנים בפרסומות שלהם ובחדשות שלהם ובגיבורים שלהם, ראו רק שיח אחד בבית הלבן וזהו. שאלוהים ישבור להם את הצורה, שאלוהים יהרוס להם את הערים שלהם, ושאלוהים יפריד ביניהם".

 

 

את הדברים אמר אותו דרשן לפני למעלה משבועיים, ב-20.10, בפני כ-200 מתפללים במסגד בבית צפאפה, שכונה ערבית הנחשבת למתונה.
כשדברי ההסתה הגיעו לידיעת משטרת ירושלים, החלה חקירה ביחידה המרכזית (ימ"ר) ירושלים. בשבוע שעבר (ב-29.10) החשוד נעצר לחקירה, ומעצרו הוארך מעת לעת. היום, ראשון, 5.11, עם סיום החקירה במשטרה, הוגשה נגדו הצהרת תובע בבימ״ש, ומעצרו הוארך היום שוב עד לתאריך 8.11, כשעד אז צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.

"אנו רואים בחומרה רבה הסתה לטרור ולאלימות במסגדים ובכל מקום אחר", נמסר מהמשטרה. "יידע כל אדם שמסית לאלימות ולטרור, בין אם מאחורי מקלדת ובין אם בתוך מסגדים, כי הזרוע הארוכה של המשטרה ושירותי הבטחון תגיע אליו ותחשוף אותו. המשטרה תמשיך לאתר ולעצור מסיתים, בכל זמן ובכל מקום ולפעול למצות עמם את הדין. כל מי שינצל בית תפילה להטיף לדברי שנאה והסתה לאלימות וטרור- יטופל במלוא החומרה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מלכה

    רגעים אחרי פשיטת המחבלים במסיבה ברעים, הספיק סוהייב ראזם, נהג אוטובוס ממזרח ירושלים, להתקשר הביתה ולהגיד שהכול בסדר. הוא היה בטוח שייחטף לעזה, אבל למרות הערבית השוטפת המחבלים לא נתנו לו צ'אנס הם אמרו לו לצטט פסוקים מהקוראן והוא ציטט חרף זאת הם הרגו אותו ושרפו את גופתו.

    נוסף לכך יש הרבה מוסלמים בין החטופים.

  2. ציוני

    להרוס כל מסגד ששימש להסתה. לא להמתין. את הגרזן לסלק מהארץ. די לתמימות.

  3. אא

    אחר כך שואלים אותי ערבים למה אנחנו היהודים אומרים עליהם 40 שנה בקבר ואין אמונה, אלה ששותים מים מהבאר זורקים אבן לבאר, לא פלא שאף מדינה ערבית לא רוצה אותם וקוראים להם זבובים וטובים בהם בלבנון,בסוריה ובעוד אחריות ערביות,הדם של הפלסטינים הוא הכי זול, מעניין למהירדן לא נותת להם אזרחות? הם תפסו טרמפ עלינו כדי להיפטר מהם.

  4. ברוך ג.

    צריך לקחת את הטרוריסט הזה לראש הצריח ולזרוק אותו לקרקע !!!!

  5. ראקל

    המסגדים שלהם זה הסתה החבאת טרוריבטים ורוצחים
    אין להם שום ערך לחיי אדם גם לא לחיי מוסלמים ויותר
    מיזה לחיי בני משפחותיהם
    צריך להוקיע אותם מהעולם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר