עצרת משפחות החטופים מול משרד ראש הממשלה
עצרת משפחות החטופים מול משרד ראש הממשלה

צעדת משפחות החטופים: כעת – עצרת הזדהות מול משרד ראש הממשלה

רבבות הצועדים והצועדות נעים בין גינות סחרוב לכניסה לירושלים, משם יעשו את דרכם אל עבר משרד ראש הממשלה ברחוב קפלן. כביש 1 חסום לתנועת כלי רכב

פורסם בתאריך: 17.11.23 07:57

עדכון אחרון: 18.11.23 14:37

***עדכון, שבת, 18.11, 14:150***

רבבות הצועדים נמצאים בפאתי ירושלים – בין גינות סחרוב לבין הכניסה לירושלים. יוזכר – כביש 1 לכיוון ירושלים סגור לתנועת כלי רכב ממחלף מבשרת ציון – הכניסה לירושלים אפשרית דרך כביש 16.

בשעה 16:00 צפויים הצועדים להגיע לרחוב קפלן 3 – מול משרד ראש הממשלה ובסמוך לכנסת. בשעה 16:30 תתקיים עצרת הסיום של הצעדה – שבה צפויים להשתתף רבבות ולקרוא לממשלה ולעומד בראשה – החזירו אותם הביתה. עכשיו.

***עדכון, שבת, 18.11, 9:30***

צעדת משפחות החטופים נמשכת, כשהיום, שבת, צפויים להגיע אלפי צועדים, אולי אפילו רבבות, למחאה מול משרד ראש הממשלה בקריית הממשלה (מול הכנסת), כשהם דורשים – החזירו אותם הביתה. עכשיו.

לו"ז הצעדה להיום, שבת, 18.11

9:30 – יציאה מעין חמד

11:00 – קניון הראל מבשרת

14:30 – כניסה לירושלים

16:00 – הגעה למשרד ראש הממשלה | קפלן 3

16:30 – עצרת בסיום צעדת המשפחות | קפלן 3

20:00 – העצרת המרכזית בככר החטופים בתל אביב – שאול המלך 25

למיקום הצעדה בזמן אמת


בשל הצעדה, נתיב אחת לפחות בכביש 1 לכיוון ירושלים יהיה חסום לתנועה, וככל הנראה אף יותר (כך קרה אתמול, שישי, לאורך קילומטרים רבים). לפיכך, במשטרת ירושלים ממליצים לציבור הנהגים להשתמש בדרכים חלופיות ולא להגיע לירושלים דרך כביש 1.

בנוסף, בסביבות השעה 14:30 צפויה הצעדה להגיע לגשר המיתרים – והכניסה לעיר תחסם כולה לכל הכיוונים. משם ימשיכו הצועדים אל עבר הכנסת ומשרד ראש הממשלה – שם תתקיים עצרת מחאה גדולה למען השבת החטופים הביתה.

 

 

כזכור, אתמול פורסם: היום, שישי, צפויים הצועדים לעלות על כביש 1 לכיוון ירושלים, ובתיאום עם המשטרה – צפויים שינויים ושיבושים בהסדרי התנועה על הציר המרכזי המוביל לעיר בקטע שבין מחלף לטרון לכניסה לירושלים. בתיאום בין משטרת ישראל למארגני הצעדה, נקבע כי הצועדים יצעדו על חלק מהנתיבים בכביש 1 לכיוון ירושלים מאזור מחלף לטרון ועד הכניסה לירושלים. הצעדה על כביש 1 תחל, כאמור, היום, שישי, 17.11, ותימשך גם מחר, שבת (18.11).

על פי המשטרה, בשבת לקראת שעות הערב צפויים שינויים לפרק זמן קצר בצירים בתוך ירושלים באזור הכניסה לעיר/גשר המיתרים.

מסלול הצעדה כפוף לשיקולים מבצעיים בטיחותיים של פיקוד המשטרה. לאורך הצעדה מתואמות נקודות עצירה לויסות התנועה לצורך אבטחת הצעידה.

במשטרה מבהירים כי בשל הצעדה והשינויים הצפויים בהסדרי התנועה לטובת אבטחת הצועדים, צפויים עומסי תנועה לנוסעים לירושלים לפני כניסת השבת, "על כן אנו ממליצים לציבור להערך לכך בהתאם ולהשתמש במידת הצורך בדרכים חלופיות", כך נמסר מהמשטרה.


לו״ז יום שישי:
8:30 – יציאה מלטרון – מקטע ראשון 6 ק״מ.
10:30 – שער הגיא – מקטע שני 6 ק״מ.
13:00 – שורש – הפסקת צהריים.
14:00 – יציאה לעין חמד – מקטע שלישי 5 ק״מ.
16:30 – סיום בעין חמד.
18:00 – קבלת שבת עם בני המשפחות.


 

השוטרים יפעלו במהלך סוף השבוע להכוונת התנועה בבטחה ובהתאם להתקדמות הצעדה ובתיאום מלא עם מארגני הצעדה.

"ציבור הנהגים המבקש להגיע לאזור ירושלים בטרם כניסת השבת על כביש 1 – מתבקש להקדים את נסיעתו לעיר או לחלופין לנסוע על דרך כביש 443, זאת בשל עומסי התנועה שצפויים באזור", מוסיפים ואומרים במשטרת ירושלים".

יצוין כי דיווחי תנועה שוטפים יתפרסמו בחשבון הטלגרם הרשמי של אגף התנועה במשטרת ישראל, באתרים הרשמיים של משטרת ישראל ובכלי התקשורת, כל זאת במידת הצורך.

"משטרת ישראל מחבקת את משפחות החטופים, מייחלת ומתפללת יחד עם כל עם ישראל לשובם של החטופים הביתה למדינת ישראל בריאים ובמהרה", נמסר לסיכום. "משטרת ישראל פועלת ותפעל לאבטח את הצועדים בכדי שיגיעו ליעדם בבטחה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירושלמית תושבת פסגת זאב

    אני והבת רוצות להגיע לקפלן 3 היום בארבע
    גרות בפסגת זאב הייתי מאוד רוצה אין לי רכב
    מישהו נוסע?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר