סמל ראשון שחר פרידמן ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
סמל ראשון שחר פרידמן ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

עוד שברון לב: סמ"ר שחר פרידמן מרסקו נפל בקרבות בעזה

סמל ראשון שחר פרידמן ז"ל, לוחם בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים, נפל בקרבות ברצועת עזה. הותיר אחריו את הוריו, ליאת ודורון, 3 אחיות - ענבר, סהר ונויה - סבים וסבתות - צבי ואסתר פרידמן, יצחק וציפי פלדמן. בוגר בית הספר הימלפרב. יהי זכרו ברוך

פורסם בתאריך: 18.11.23 19:34

מלחמת 'חרבות ברזל': הערב, מוצ"ש, הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל נוסף מירושלים – סמל ראשון שחר פרידמן ז"ל, בן 21, לוחם בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים, שנפל בקרב ברצועת עזה.

סמל ראשון פרידמן ז"ל התגורר עם הוריו – ליאת ודורון – ובני משפחתו ברחוב התקופה בשכונת רסקו. הוא הותיר אחריו את הוריו, ליאת ודורון, 3 אחיות – ענבר, סהר ונויה – סבים וסבתות – צבי ואסתר פרידמן, יצחק וציפי פלדמן. בוגר בית הספר הימלפרב.

שי הרוש, חברו של שחר ז"ל לתיכון הימלפרב, כתב: "שבת משוש לבנו נהפך לאבל מחלנו (איכה ה פס' טו). לא איש של בשורות אני היום, אני איש שבור המום וכואב, הערב בעודי נמצא בכיכר החטופים בתל אביב התבשרתי בבשורה הקשה:

"חברי לכיתה ולחיים, חברי שישבתי לידו בכיתות יא-יב, חברי שהצחיק אותי בבדיחותיו ובחוש ההמור הבלתי נגמר שלו ולא אחת נזרקנו אל מחוץ לכיתה, חברי שהיה נאמן ומסור לחבריו, חברי סמ"ר וגיבור ישראל – שחר פרידמן נהרג. הלב לא מעכל והראש לא תופס".

עופר ברקוביץ, לשעבר סגן ראש העיר, ספד: "זה קשה השכול מקיף אותנו ונוגע בנו. 6 בחורים צעירים הותרו לפרסום והנה אתה מקבל את הבומבה. סמ"ר שחר פרידמן, לוחם הצנחנים, נהרג, יהי זכרו ברוך. משפחת פרידמן כזו משפחה ירושלמית נהדרת. מחברת. התראינו כל שישי בשוק מחנה יהודה בקפה. זה כבר לא יהיה אותו דבר. על כולנו מוטלת האחריות להמשיך לדאוג לפצועים, למשפחות. לחבק אותם בכל הכוח. עם ישראל הוא משפחה אחת גדולה. הצוואה של החיילים שלנו היא לשמור על המשפחה הזו חזקה ומאוחדת".

 

 

עוד הותר לפרסום שמותיהם של 5 חללי צה"ל נוספים:

– רס״ר (מיל׳) דוד (דודי) דגמי, בן 43, ראשון לציון, פרמדיק בחטיבה הדרומית, באוגדת עזה. נפל ב-07/11.

– רס״ן ג׳מאל עבאס, בן 23, מפקיעין, מפקד פלוגה בגדוד 101, חטיבת הצנחנים, נפל בקרב ברצועת עזה.

– סמ״ר שלמה גורטובניק, בן 21, ממודיעין-מכבים-רעות, חובש קרבי בגדוד 46, חטיבה 401 (׳עוצבת עקבות הברזל׳), נפל בקרב ברצועת עזה.

– סרן עדן פרוביזור, בן 21, מאלפי מנשה, מפקד מחלקה בגדוד 52, חטיבה 401 (׳עוצבת עקבות הברזל׳), נפל בקרב ברצועת עזה.

– סמ״ר עדי מאלכ חרב, בן 19, מבית ג׳ן, לוחם בסיירת נח״ל, חטיבת הנח"ל, נפל בקרב ברצועת עזה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר