ההשתוללות בכביש 16, ותפיסת האופנוע על ידי המשטרה (צילומים: דוברות המשטרה)
ההשתוללות בכביש 16, ותפיסת האופנוע על ידי המשטרה (צילומים: דוברות המשטרה)

החטא ועונשו: צפו ברוכב אופנוע משתולל בכביש 16, וגם במעצר

בסוף השבוע תיעד את עצמו רוכב אופנוע כשהוא משתולל בכביש 16 ומסכן את משתמשי הדרך. לאחר שהעלה את הווידאו לרשתות החברתיות, הוא אותר על ידי ימ"ר את"ן ירושלים, ואז צילם סרטון שבו הוא מזהיר את עוקביו בזמן שהאופנוע נלקח

פורסם בתאריך: 26.11.23 08:48

רוכב אופנוע תיעד את עצמו נוסע בפראות ומשתולל בכביש 16, שעות ספורות לאחר שהעלה את התיעוד המדובר לרשת החברתית – הוא אותר על ידי שוטרי יחידת התנועה המרכזית (ימ"ר את"ן) ירושלים, שתפסו את האופנוע וגררו אותו – גם את גרירת האופנוע תיעד החשוד והעלה לרשת החברתית תוך שהוא "בוכה" ומזהיר את עוקביו מהמצלמות בכביש 16.

החשוד, בן 21 מאבו גוש, הועבר לחקירה והוא נחשד בנהיגה בקלות ראש תוך שימוש בפלאפון נייד. בבדיקת פרטיו של החשוד התברר כי לא רק שסיכן את משתמשי הדרך במעשיו הפסולים, אלא גם נהג באופנוע עם ליקויים.



החשוד אף שיתף את עוקביו (כחצי מיליון) ברגעים שבהם המשטרה מחרימה לו את האופנוע. בסרטון שהעלה לרשת, הוא נשמע אומר שיש בכביש 16 מצלמות, שהזהירו אותו שהמשטרה תאתר אותו, אבל הוא לא לקח את הדברים ברצינות, "ובסוף באו ולקחו לי את האופנוע", כך לדבריו.

במשטרה מציינים כי בתום חקירתו, יוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות תעבורה והוא יועמד לדין בבימ״ש.

"החשוד התנהל באופן חמור ופסול כאשר סיכן את משתמשי הדרך", נמסר מהמשטרה. "בהמשך גם הפיץ תיעוד של המעשה המסוכן. נמשיך לפעול לאכיפת עבירות תנועה חמורות ולמיצוי הדין עם חשודים שיסכנו במעשיהם את משתמשי הדרך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר