יובל דורון קסטלמן ז"ל, זירת הפיגוע ביציאה מירושלים (צילומים: באדיבות המשפחה, דוברות המשטרה)
יובל דורון קסטלמן ז"ל, זירת הפיגוע ביציאה מירושלים (צילומים: באדיבות המשפחה, איחוד הצלה)

הטרגדיה הלילה: נקבע מותו של האזרח שנטרל את המחבלים ביציאה מירושלים

לאחר יום שלם שבו נאבק על חייו, נקבע מותו של יובל דורון קסטלמן ז"ל, האזרח שסייע לנטרל אתמול את המחבלים, ונורה בטעות על ידי החיילים שחשבו שהוא מחבל. בכך עלה מניין ההרוגים בפיגוע ל-4. בן 38 במותו

פורסם בתאריך: 1.12.23 07:21

יובל דורון קסטלמן, בן 38, הוא ההרוג הרביעי מהפיגוע הקטלני שאירע אתמול, חמישי, בבוקר ביציאה מירושלים. סיפורו של קסטלמן ז"ל הוא טראגי מאין כמותו. הוא היה מהראשונים שזיהו את המחבלים, חתר למגע וירה לפחות באחד מהם. אבל שני החיילים שפעלו גם הם לנטרול המחבלים בני העוולה, חשדו בטעות, כך על פי תחקור ראשוני, כי הוא מחבל נוסף וירו בו.

במהלך כל היממה אתמול, חמישי, נלחמו הרופואים בשערי צדק על חייו של יובל דורון קסטלמן, שנפצע באורח אנוש, אבל קצת לפני חצות נאלצו לקבוע את מותו. כדי להוסיף לממדי הטרגדיה – היום, שישי, 1.12, היה אמור יובל דורון קסטלמן לחגוג את יום הולדתו ה-38. יהי זכרו ברוך. גיבור.


יובל דורון קסטלמן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

יובל דורון קסטלמן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


משפחתו מספרת כי הוא מתגורר במבשרת ציון, עובד בנציבות שירות המדינה. "יובל הבחין באירוע מהצדו השני של הכביש בשעה שנסע לעבודה בקרית הממשלה. יובל עצר את רכבו בכדי לנטרל את המחבלים. השאיר משפחה וחברים. שירת בעברו בכוחות הביטחון, תמיד היה גיבור והראשון לזנק להציל חיים, וכך עשה גם הפעם. היום, 1.12, יום ההולדת שלו – עברי ולועזי ביחד".

יהי זכרו ברוך.

 

 

כזכור, אתמול, חמישי, אירע שוב פיגוע קטלני ביציאה מירושלים: 3 בני אדם נרצחו ו-11 אחרים נפצעו בפיגוע ירי קשה בטרמפיאדה. הפיגוע אירע בסמוך לשעה 7:40, שני מחבלים, אחים בשנות ה-30 לחייהם תושבי שכונת צור באהר שבמזרח ירושלים, הגיעו ברכב כשהם חמושים ליציאה מהעיר ירושלים בסמוך לצומת גבעת שאול. המחבלים ביצעו ירי לעבר אזרחים ששהו בתחנות אוטובוס והסעה, באמצעות נשק מסוג M-16 ואקדח.

תגובה מיידית בירי של 2 חיילי צה״ל שלא היו בתפקיד ואזרח נוסף שכולם היו בסמוך לזירת הפיגוע, הובילה לנטרול שני המחבלים ולחיסולם. בחיסול המחבלים, בפיגוע נרצחו הרב אלימלך וסרמן, בן 73, דיין בבית הדין הרבני באשדוד, הגברת חנה איפרגן, מנהלך מוסד חינוכי-חרדי בבית שמש, בת 67, וליביה דיקמן, מורה בבית ספר לבנות בבית שמש, משכונת הר נוף.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר