רס"ל במיל' בן זוסמן ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
רס"ל במיל' בן זוסמן ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

עוד בוקר קשה – הותר לפרסום: רס"ל במיל' בן זוסמן ז"ל מרסקו נפל בקרבות ברצועת עזה

דובר צה"ל התיר הבוקר, שני, לפרסום את דבר נפילתם של 3 לוחמים, בהם גם רס"ל במיל' בן זוסמן ז"ל, בן 22, מרחוב הרב חן ברסקו, בוגר תיכון הימלפרב ובית הספר קשת, שחקן מחונן באגודת הפועל ירושלים בטניס שולחן. התיר אחריו הורים - שרית וצבי - אח ואחות. יהי זכרו ברוך

פורסם בתאריך: 4.12.23 07:29

התמרון הקרקעי חזר, ויחד איתו הבשורות הקשות מכל. שוב מתעוררים לצמד המילים הנוראיות 'הותר לפרסום'. הבוקר, שני, 4.12, הותר לפרסום דבר מותם של שלושה לוחמי צה"ל שנפלו אתמול, ראשון, 3.12, בקרבות ברצועת עזה – בהם גם תושב ירושלים:

– רס"ל במיל׳ בן זוסמן, בן 22, מרחוב הרב חן ברסקו, לוחם במחלקת הסיור של גדוד 601, חטיבה 401 (׳עוצבת עקבות הברזל׳), חיל ההנדסה הקרבית, שנפל אתמול (ראשון, 3.12) בקרב בצפון רצועת עזה.
– רס"מ במיל נריה שאער, בן 36, מיבנה, לוחם בגדוד 6655, חטיבה 55 (׳עוצבת חוד החנית׳), שנפל אתמול (ראשון, 3.12) בקרב במרכז רצועת עזה.
– סמל בנימין יהושע נידהם, בן 19, מזיכרון יעקב, לוחם בגדוד 601, חטיבה 401 (׳עוצבת עקבות הברזל׳), חיל ההנדסה הקרבית, שנפל אתמול (ראשון, 3.12) בקרב בצפון רצועת עזה.

בן זוסמן ז"ל, בוגר תיכון הימלפרב, הבוגר החמישי של התיכון שנופל במלחמה, היה שחקן טניס שולחן מצוין באגודת הפועל ירושלים. הוא ומשפחתו חברים בקהילת שיח סוד.

בהודעה שפרסמה הקהילה נמסר, בין השאר, כי הלוויתו של בן ז"ל תתקיים היום, שני, 4.12, בשעה 12:00, בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

"קהילת סוד שיח מודיעה בתדהמה וביגון קודר על נפילתו של בן הקהילה, רב סמל בן זוסמן ז"ל, בן צבי ושרית, אח למיקה ובועז", נמסר מהקהילה. "הלוויה תתקיים היום, יום שני, כ"א בכסלו, 4.12, בשעה 12:00, בהר הרצל. המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים. ולא תוסיפו לדאבה עוד".

מתיכון הימלפרב, שבן ז"ל הוא החמישי מבין בוגריו שנפל בקרב, מסרו: "בצער עמוק אנו מודיעים על נפילתו של בוגר בית הספר, בן זוסמן הי"ד, בוגר מחזור שנת תשע"ט. בן נפל בקרבות בעזה".


רס"ל במיל' בן זוסמן ז"ל (צילום: אגודת הפועל ירושלים בטניס שולחן)

רס"ל במיל' בן זוסמן ז"ל (צילום: אגודת הפועל ירושלים בטניס שולחן)


 

 

שי הרוש, בוגר הימלפרב, ספד לו בפייסבוק: "זוסמן היה זינוק ניצחי שאהב פינג פונג בכל ליבו. היה איש של חוש הומור שופע בדיחות שחורות, שהיה מעלה אותן בכל הזדמנות. זוסמן היה אדם של יזע ושל עבודה קשה, תמיד השקיע ולא משנה על איזו משימה מדובר. כואב לדבר על חבר כל כך יקר בלשון עבר, אבל אמש, תוך כדי שיחה עם אימו של חברי (וחברו של זוסמן) סמ"ר שחר פרידמן ז"ל, היא סיפרה לי את הבשורה הקשה
בן זוסמן, חבר טוב שלי ושל שחר ז"ל נהרג, ובכך עלה לחמישה מספר החברים שלי שנהרגו מתחילת הלחימה".

קהילת בית הספר קשת, שם למד בן ז"ל ביסודי, כתבו: "הקהילה עומדת היום בלב שבור ומרכינה ראש בכאב גדול עם נפילתו של רב סמל בן זוסמן ז"ל, בנם של שרית שלנו, וצבי.

"משפחת זוסמן האהובה שזורה עמוק בקהילת קשת. בן היקר – מלח הארץ, בוגר ביה"ס היסודי וכך גם אחיו ואחותו. שרית, אשת חינוך ותיקה ומוערכת מאוד בקשת. צבי ושרית והילדים מיקה ובועז – אנחנו מחבקים אתכם בשעה קשה וכואבת זו. משתתפים בצערכם העמוק ובאובדן הגדול".

מאגדות הפועל ירושלים בטניס שולחן נמסר: "בצער רב מאד ובלב שבור, בן זוסמן, שחקן האגודה, מלח הארץ, גיבור ישראל, הטוב שבטובים נפל הלילה בלחימה בעזה. כל שחקני אגודת הפועל ירושלים משתתפים בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר