(תיעוד מתוך מצלמות אבטחה)
(תיעוד מתוך מצלמות אבטחה)

האח הגדול: כך נתפס עבריין תנועה סדרתי

צפו בתיעוד - על אף שלא הוציא רישיון לסוג רכב זה מימיו, ורישיון נהיגתו לרכב מנועי פקע כבר לפני 14 שנים, נצפה ונעצר תושב מ.פ שועפט רוכב על גבי קטנוע ללא קסדה ומרכיב עמו אדם נוסף

פורסם בתאריך: 20.12.23 17:24

ביום ראשון האחרון, כחלק מפעילות אכיפת תנועה "חכמה" כנגד עבירות תעבורה חמורות אותה ערכו שוטרי ובלשי יחידת התנועה המחוזית בירושלים (ימ"ר את"ן), נתפס על חם עבריין תנועה סדרתי (מ.פ שועפאט, בשנות ה-30) שחוזר ומצפצף על החוקים. בעבירה הנוכחית הוא נצפה רוכב על גבי קטנוע כשהוא והנוסע שאותו הרכיב, ללא קסדות מגן כחוק.

לאחר שהחנה את הקטנוע בצד הדרך, ניגשו השניים לכיוון המעבר, שם עוכבו על ידי לוחמי מג"ב ולמקום הגיעו בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים שהעבירו את הנאשם לחקירה, שלאחריה גם הוגש נגדו כתב אישום.



מחקירתו ועל פי כתב האישום, עלה כי הנאשם כלל לא הוציא רישיון נהיגה לקטנוע. בנוסף, רישיון הנהיגה לרכב פרטי פקע לפני 14 שנים, בשנת 2009, ואם לא די בכך – זאת הפעם ה-12 בה נתפס נוהג על אף שרישיון הנהיגה פקע תוקפו. בנוסף, מדובר בפעם החמישית בה נתפס נוהג על אף שרישיונו נפסל, כאשר הפעם האחרונה בה נפסל בנוכחותו רישיון נהיגתו על ידי משרד הרישוי, היתה הן רק לפני כשבועיים, בתאריך 5.12.23, אך כל אלו לא מנעו מהנאשם לבצע את מעשיו תוך שסיכן את ציבור משתמשי הדרך ואת עצמו.

 

 

בדיון שהתקיים בבית המשפט לתעבורה ירושלים, במסגרת הגשתו של כתב האישום ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים, נעתר בית המשפט והורה על מעצרו עד החלטה אחרת. דיון נוסף בעניינו של הנאשם צפוי להתקיים בעוד כשבוע ימים.

מפקד ימ"ר אתן רס"מ אליהו מטלוב מספר: "לאחרונה הוגברה האכיפה כנגד עבירות חמורות ובריונות ברחבי העיר ירושלים, כחלק ממדיניות פיקוד המחוז במאבק בתאונות הדרכים והגברת הציות לחוק. במסגרת פעילות זאת הנעשית תוך מיצוי יכולות ואמצעים, אותר נאשם שפעם אחר פעם מפגין זילות כלפי החוק ומנסה להתל בגורמי האכיפה. בשל חומרת מעשיו ו"רזומה" עשיר בתחום עבירות תעבורה של נהיגה בתקופת פסילה ובזמן שרישיון נהיגתו פקע כבר לפני למעלה מעשור, יחד עם יחידת תביעות תעבורה הוגש נגדו כתב אישום מהיר ובקשת מעצר עד לתום הליכים. מעשיו של הנאשם מסכנים רבות את הציבור ומשתמשי הדרך, ומקומו במקרה זה ראוי שיהיה מאחורי סורג ובריח, כך אולי ישוב לדרך הישר ויימנע מעבירות תעבורה מעין אלו, בבוא היום".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר