תיעוד התקיפה במזרח העיר (צילום: דוברות המשטרה)
תיעוד התקיפה במזרח העיר (צילום: דוברות המשטרה)

טירוף ליד גן הילדים: צפו בתיעוד הקשה – תקף ואיים על אשתו ואף ניסה לדרוס אותה לעיני בנם

יחידת התביעות המשטרתית בירושלים הגישה כתב אישום נגד תושב מזרח העיר, בן 45 מא-טור, אשר תקף את אשתו בסמוך לגן הילדים של בנם לעיני עוברי אורח, ובהמשך אף ניסה לדרוס אותה

פורסם בתאריך: 24.12.23 13:04

טירוף במזרח העיר: כתב אישום הוגש היום, ראשון, 24.12, נגד תושב א-טור בן 45, אשר איים, תקף וניסה לדרוס את אשתו, לעיני עוברי אורח ולעיני בנם הקטין.

האירוע התרחש לפני כשבוע, אז התקבל במשטרה דיווח על מקרה אלימות במזרח ירושלים, במהלכו הנאשם ניסה לדרוס את אישתו ואף תקף אותה לעייני עוברי אורח, וזאת בעקבות ויכוח שהתגלע ביניהם.



 

 

חוקרי תחנת שלם במחוז ירושלים פתחו מיד בחקירת המקרה במהלכה עלה כי הנאשם הגיע לגן הילדים של בנם, הבחין באישתו, ניסה לדרוס אותה, איים עליה ועל בני משפחתה, תקף אותה באגרופים ודפק על רכבה בחוזקה.

הוא נעצר על ידי המשטרה, ועם סיום החקירה וביסוס תשתית ראייתית כנגד הנאשם, כולל תפיסת מצלמת אבטחה שמתעדת את האירוע כולו, הוגש כתב האישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

"משטרת ישראל תמשיך להיאבק באלימות החמורה ובפרט במקרי אלימות במשפחה, ולמצות את הדין עם עבריינים המעורבים במעשי אלימות ובריונות באשר הם", נמסר מהמשטרה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר