החשוד - משה ברקוביץ (צילום: דוברות המשטרה)
החשוד - משה ברקוביץ (צילום: דוברות המשטרה)

בפעם החמישית בחודשיים: המשטרה מפרסמת את זהותו של חשוד בעבירות מין

בעקבות דיווח שהתקבל על חשוד שמטריד מינים קטינים במרכז ירושלים, עצרה המשטרה לחקירה את משה ברקוביץ, תושב העיר בן 35, שנחשד בביצוע עבירות מין בקטינים, כאשר הצעיר מבין קורבנותיו בן 6 בלבד. המשטרה פועלת לאיתור קורבנות נוספים ולכן הותר לפרסם את שמו ותמונתו

פורסם בתאריך: 27.12.23 10:09

האדם בתמונה הוא משה ברקוביץ, תושב ירושלים בן 35, אשר נחשד בביצוע עבירות מין בקטינים ובצריכת תכנים פדופיליים. שמו ותמונתו של ברקוביץ הותרו לפרסום על ידי בית המשפט, וזאת במטרה לסייע למשטרה לאתר קורבנות נוספים שלו.

תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל מוקדם יותר החודש על חשוד הנמצא במרכז ירושלים ומטריד מינית קטינים. הוא נעצר על ידי שוטרי תחנת לב הבירה והועבר לחקירה.

המשטרה חושדת כי ברקוביץ פגע בקטינים וביצע כלפיהם עבירות מין, כאשר הצעיר מבין קורבנותיו בן 6 בלבד. עוד חושדת המשטרה כי הוא צרך תכני פדופיליה.

 

 

בשל חומרת מעשיו ולבקשת המשטרה, הוארך השבוע פעם נוספת מעצרו של החשוד בבית המשפט ב-8 ימים, עד ליום ראשון הקרוב (31.12.23).

בנוסף, לצד פעולות החקירה שמנהלת תחנת לב הבירה, נבדק החשד שהיו מקרים נוספים שבהם היה מעורב החשוד, והמשטרה פועלת לאתר קורבנות נוספים למעשיו של החשוד.

על כן, באישור בית המשפט, במשטרה פונים לציבור – כל מי שנפגע/ה ממעשיו של החשוד, או ממעשים במאפיינים דומים, מתבקש/ת לפנות לתחנת משטרה הקרובה למקום מגוריו ולדווח על כך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר