נפגעות עבירות מין, אלימות צילומים kmiragaya/depsositphotos.com
נפגעת עבירות מין (צילום אילוסטרציה: kmiragaya/depsositphotos.com)

בת 13 נתפסה נוהגת ברכב כשלידה גבר מבוגר – ואז התבררו החשדות המזעזעים

לפני כשבועיים, ב-22.12, התקבל דיווח על מפגש בין קטינה לחשוד מבוגר בדרום העיר. כשהשניים אותרו - נדהמו השוטרים לגלות כי בת 13 נוהגת ברכב בעוד גבר בשנות ה-70 נמצא לצידה. החקירה חשפה חשדות חמורים לעבירות מין שביצע הגבר בקטינה ובנערות נוספות במחסן בקטמון

פורסם בתאריך: 7.1.24 09:12

לפני למעלה משבועיים, ב-22.12.23, התקבל דיווח במשטרה על מפגש חשוד בין קטינה לאדם מבוגר בדרום ירושלים, כשהשניים נצפו ברכבו של החשוד.

עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי הסיור בסריקות אחר הרכב, עד שאותר בסיוע לוחמי מג"ב באזור כביש המנהרות, כאשר מי שנהג ברכב היה הנערה – בת 13 בלבד – בעוד הגבר החשוד, בשנות ה-70 לחייו, יושב לצידה. השניים הועברו לחקירה בתחנת מוריה, שם הוחלט על מעצרו של הגבר.

חקירת המשטרה העלתה חשדות קשים ומזעזעים של ניצול מיני וביצוע עבירות מין. חוקרי תחנת מוריה חשפו בחקירה כי לא מדובר במפגשם הראשון בין השניים. על פי החשד, החשוד קיים מפגשים מיניים עם הקטינה תמורת תשלום כספי של מאות ש"ח בכל פעם, על אף גילה הצעיר. עוד נודע בחקירה כי ישנן קורבנות נוספים, קטינות אף הן, שגם בהן ביצע החשוד מעשים מגונים. עוד גילו החוקרים כי החשוד קיים שני מפגשים מיניים עם הקטינה במחסן הנמצא בשכונת קטמון בעיר ובמסגרת החקירה המיוחדת שנערכה, הגיעו לשם חוקרי המשטרה ונאספו ממצאים וראיות הקושרים את החשוד למעשים הקשים.

עוד נודע במהלך החקירה כי על פי החשד, הציע החשוד לקטינה נוספת לשכב עמו אך זאת סירבה. ככל הנראה על מנת לנסות ולשנות את החלטתה, התיר גם לה החשוד לנהוג ברכבו חרף גילה הצעיר והעובדה שלא הוציאה רישיון נהיגה מעולם.

 

 

כמו כן, גילו חוקרי המשטרה עוד מספר מקרים נוספים שבהם ביצע החשוד מעשים מגונים בקטינות, כאשר בכל המקרים מעשה זה היה מלווה בתשלום או הצעה לתשלום מצדו.

לאחר שמעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש, השלימו חוקרי תחנת מוריה את מלאכת החקירה יחד עם גורמי המקצוע הרלוונטיים ביניהם עובדי הרווחה, בחשד לעבירות אינוס, מעשים מגונים והתרה לאחר נהיגה ללא רישיון כחוק.

במשטרה מציינים כי בימים האחרונים הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום, תוך שמעצרו של החשוד הוארך עד לתאריך 8.1.24 לטובת כך.

מדובר באחת הפרשיות המורכבות והקשות שנתקלנו בהן", אומר פקד חנוך גסנר, קצין חקירות מתחנת מוריה. "פרט למישור הפלילי מאופי המעשים והחשדות המיוחסים לחשוד המבוגר, יש את הקורבנות הקטינות שנזקקות לטיפול גורמי רווחה ששולבו כבר בתחילתה של החקירה. ככל שהתקדמה החקירה התחזקו הראיות שנאספו הודות לאומץ ליבן של הצעירות וממצאים פורנזיים שונים שאספנו, וכבר בימים הקרובים צפוי נגד החשוד כתב אישום בגין עבירות המין שביצע. משטרת מחוז ירושלים תמשיך לחקור במקצועיות וברגישות רבה מקרים חמורים מעין לו, במטרה למצות את הדין עם עברייני מין באשר הם ובפרט באלו הפוגעים בנערים ובנערות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר