פעילות המשטרה ומג"ב בעיסאוויה ובעוטף ירושלים (צילומים: דוברות המשטרה)
פעילות משטרה ומג"ב בעיסאוויה (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

2 צעירות התקשרו בבהלה למוקד 100 – הסיבה? 'כיפה אדומה' לשוטרים

בסצנה שנראה שנלקחה מסרטי מאפיה, 2 צעירות מעיסאוויה התקשרו למשטרה ודיווחו על אלימות קשה במשפחה. כשהשטחרים הגיעו - הם ספגו אבנים, בקבוקים וירי זיקוקין

פורסם בתאריך: 8.1.24 16:38

באחד מסרטי 'הסנדק' האלמותיים, מביים בעלה של קוני (בתו של הסנדק) סצנה שבה הוא תוקף אותה ומאיים לפגוע בה. המטרה – מארב מתוכנן לאחיה הגדול סאני, שיבוא להגנתה. בסרט – הסצנה הזו מסתיימת בעשרות כדורים שנורים לעברו של סאנו ומובילים למותו.

אתמול, ראשון, ניסו צעירות (וככל הנראה גם צעירים) מעיסאוויה להעתיק את הסצנה הזו ולארגן למשטרת ירושלים 'כיפה אדומה'. הצעירות, בנות 17 ו-19, התקשרו למוקד 100 של המשטרה ודיווח בבהלה על אירוע של אלימות במשפחה וחשש כבד לחייה האישה שהתוקפה כביכול.

כשכוחות המשטרה הגיעו לזירה ואיתרו את מיקומן של המתקשרות – הם הותקפו על ידי צעירים שזרקו עליהם אבנים, השליכו לעברם בקבוקים וביצעו של ירי זיקוקין.

 

 

 

הפרת הסדר, כך נמסר מהמשטרה, החלה בזמן שהשוטרים תחקרו את הצעירות שטענו כי התבדחו על חשבון המשטרה. במקביל, החלה ההתפרעות. השוטרים ולוחמי מג"ב פיזרו את הפרת הסדר ללא נפגעים לכוחות שפעלו בשטח ועצרו את החשודות.

החשודות קשרו את עצמן בחקירה לאירועים ובמשטרה מציינים כי החקירה נמשכת כדי למצות עמן את הדין.

"דיווח שווא כוזב למוקד המשטרה הינו מעשה חמור שהינו עבירה פלילית שדינה מאסר", מדגישים במשטרת ירושלים. "כוונתן של החשודות לפגוע בשוטרים באמצעות דיווח כוזב על מצוקה וניצול הגעת השוטרים בכדי שאחרים יתקפו אותם, הופך את המקרה לחמור אף יותר. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד כל מי שיסכנו את כוחות המשטרה הפועלים לשמירת שלום הציבור ובטחונו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר