מרתון ירושלים 2023 (צילום: sportphotography)
מרתון ירושלים 2023 (צילום: sportphotography)

בסימן הוקרה לצה"ל: מרתון ירושלים ה-13 ייתקיים כמתוכנן

מרתון 'Winner' הבינלאומי יוצא לדרך: בצל המלחמה, המרתון ייערך בתאריך המתכונן - 8.3.2024 - ויתקיים בסימן הוקרה לכוחות הביטחון וההצלה. אנשי ונשות כוחות הביטחון, כולל משרתי המילואים במלחמת 'חרבות ברזל', וההצלה פטורים מתשלום. בני משפחותיהם של משרתי המילואים יזכו להנחה של 50 אחוז. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 16.1.24 16:56

בצל מלחמת 'חרבות ברזל', ועל רקע החשש מדחייה – מרתון 'Winner' ירושלים הבינלאומי יתקיים השנה כמתוכנן – ביום שישי, ה-8 במרץ 2024. זה יהיה המרתון ה-13 במספר, וצפויים להשתתף בו רבבות רצות ורצים, כשסביר להניח שרובם המכריע יהיו מישראל לנוכח המלחמה.

בעיריית ירושלים מסבירים כי החליטו לקיים את המרתון המסורתי כמתוכנן, בסימן הוקרה לצה"ל, כוחות הביטחון וההצלה, זאת במטרה להגביר את החוסן החברתי בזמן המלחמה הנמשכת. עוד בענייני הוקרה – ההרשמה השנה תהיה ללא עלות לחיילי וחיילות צה״ל, אנשי ונשות כוחות הבטחון וההצלה, כולל אנשי המילואים ששירתו ומשרתים במלחמת 'חרבות ברזל'. זאת ועוד, בני המשפחה (נשים וילדים) של משרתי מילואים ששירתו או משרתים במלחמת 'חרבות ברזל' יזכו להנחה של 50 אחוז בדמי ההרשמה.

להרשמה ולפרטים נוספים: https://jerusalem-marathon.com.


מרתון ירושלים 2023 (צילום: sportphotography)

מרתון ירושלים 2023 (צילום: sportphotography)


מרתון ירושלים 2023 (צילום: sportphotography)

מרתון ירושלים 2023 (צילום: sportphotography)


 

 

ראש העיר משה ליאון: "מדינת ישראל נמצאת בעיצומה של מערכה צודקת מאין כמותה. חוזקה של חברה נמדד ביכולת להמשיך בשגרת החיים בעורף, לצד תמיכה בחייליה המסורים והגיבורים הנלחמים בחזית. תושבי ירושלים, בירת מדינת ישראל, נרגשים וגאים לתרום ולו מעט לרוח הקולקטיבית ולהעלאת המורל הלאומי, ולהקדיש את אירועי מרתון ירושלים לגיבורי עם ישראל. זהו סימן לשגרה מסויימת, ומימוש מסורת המרתון המבוססת על רוח הלחימה, ההתמדה והנחישות, של עם ישראל וירושלים בירתו. זוהי השנה ה-13 שהעיר מזמינה רצים מרחבי הארץ והעולם לרוץ באחד מהמסלולים היפים בעולם. כולנו תקווה שהשקט, הביטחון והשלום יחזרו לשרור במדינתנו האהובה במהרה. עם ישראל חי ולא יפסיק לרוץ".

כמדי שנה, גם הפעם מסלול המרתון יעבור בנקודות הציון החשובות וההיסטוריות בירושלים – מוזיאון ישראל, בית המשפט העליון, משכן נשיאי ישראל, חומות העיר העתיקה והרובע הארמני, מגדל דוד, תיאטרון החאן, בריכת הסולטן ועוד. המרתון מציע גם בשנתו ה-13 שישה מקצים: מרתון מלא (42.2 ק"מ), חצי מרתון (21.1 ק"מ), 10 ק"מ, 5 ק"מ,  מירוץ משפחות (1.7 ק"מ) ומירוץ קהילות (800 מטר).

הרצים שיירשמו לתחרות יקבלו ערכת פריטים הכוללת: חולצת מירוץ רשמית של חברת SAUCONY, מספר חזה בהתאם למקצה הזינוק האישי, שבב מדידה (צ'יפ) אלקטרוני חד-פעמי ועוד שלל קופונים למבצעים והטבות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר