זירת התאונה הקטלנית בפסגת זאב (צילום: איחוד הצלה)
זירת תאונה קטלנית בפסגת זאב בחוד שעבר (צילום: איחוד הצלה)

תאונה מזעזעת בפסגת זאב: בת 87 נפגעה ממונית ומשאית ונהרגה

מוקדם יותר הבוקר, חמישי, אירעה תאונה דרכים קטלנית בשדרות משה דיין פינת נתיב המזלות בפסגת זאב. הולכת רגל, קשישה בת 87, נפגעה משני כלי רכב - משאית ומונית - ונפצעה באורח קשה. מותה נקבע זמן קצר לאחר מכן בבית החולים

פורסם בתאריך: 18.1.24 12:17

תאונה קטלנית ומזעזעת אירעה הבוקר, חמישי, בפסגת זאב – הולכת רגל, קשישה כבת 87, נפגעה משני כלי רכב – משאית ומונית – בשדרות משה דיין פינת רחוב נתיב המזלות. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

משטרת ירושלים הוזעקה לזירת התאונה והחלה בחקירת התאונה הטרגית.

לייזר הס ושמעיה ביאליסטוצקי, חובשי איחוד הצלה שהשתתפו בפעולות ההחייאה מסרו: "מדובר בהולכת רגל שלדברי עוברי אורח נפגעה גם ממונית וגם ממשאית. ביצענו בה פעולות החייאה, אך למרבה הצער נמסר לנו כי נקבע מותה בבית החולים עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

חובש בכיר ב'צוות הצלה' נחמן בן ישי מוסיף: "כשהגעתי למקום ראיתי הולכת רגל בת 87 שוכבת על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית. יחד עם פראמדיקים וחובשים נוספים של מד"א ביצענו פעולות החייאה הכולל עיסויי חזה, ומתן תרופות מצילות חיים. הנפגעת פונתה תוך כדי מאמצי החייאה לחדר הטראומה בבית החולים הדסה הר הצופים בעיר, שם למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותה".

פראמדיקית מד"א שרה חזנוביץ סיפרה: "הפצועה שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה לאחר שנפגעה מרכב, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ועם פציעות קשות בגופה. מיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות ושכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותה לבית החולים בניידת טיפול נמרץ, תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבה קריטי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. 30 קמש עכשיו

    האם יבוא יום והמתכננים והמהנדסים למיניהם האחראים על בניית האוטוסטרדות האלו בשכונות העיר יתחילו לתת את הדין? אין קביעה שזה המקרה כאן אבל זה צריך להיבדק. יש לא מעט שכונות, בעיקר החדשות יותר, שנהגים נורמטיבים דוהרים בקלות ב־50 – 70 קמ״ש ואף יותר בתוך רחובות שכונתיים, וזו תוצאה של תכנון, תכנון שהורג אותנו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר