הזירה שבה נדרס השוטר ונורה אחד השודדים (צילום: דוברות המשטרה)
הזירה שבה נדרס השוטר ונורה אחד השודדים (צילום: דוברות המשטרה)

בסופו של מרדף דרמטי: נעצרו שלושה חשודים בשוד מזוין ואלים במתחם הולילנד

קצת לפני השעה 12:00 התקבל דיווח במשטרה על שוד מזוין במגדל הולילנד על ידי מספר חשודים הלבושים במדי שליחים. משם התגלגל האירוע לדריסת שוטר, גנב שנפצע מירי המשטרה ומרדף. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 21.1.24 13:33

עדכון אחרון: 21.1.24 14:19

הדרמה בצהרי היום ברחבי ירושלים: קצת לפני חצות היום (בשעה 11:50), התקבל דיווח במוקד 100 של מחוז ירושלים במשטרה על שוד מזוין שבוצע במתחם הולילנד בירושלים. לדברי המשטרה, מספר חשודים לבושים במדי שליחים הגיעו לבניין מגורים, נכנסו לדירה וכפתו את הקורבן ורעייתו, נטלו מפתחות רכב יוקרה מרשותו ונמלטו עם הרכב. בני הזוג נפגעו באורח קל.

בעקבות הדיווח, החלה המשטרה לבצע סריקות אחר השודדים, והרכב שאותו גנבו אותר בסיוע ובהכוונת תצפיתני משל״ט מחוז ירושלים באזור גן סאקר. שוטר שהיה באזור, חסם את הרכב הגנוב ועשה את דרכו לעבר הנהג במטרה לעכבו.


הרכב שגנבו השודדים (צילום: דוברות המשטרה)

הרכב שגנבו השודדים (צילום: דוברות המשטרה)


"בשלב זה", כך נמסר מהמשטרה, "דרס הנהג החשוד את השוטר, תוך פגיעה חמורה בכף רגלו, ובתגובה השוטר שחש בסכנה הגיב בירי לעבר הנהג. על אף רגלו השבורה כתוצאה מדריסתו, ביצע השוטר את מעצרו של הנהג החשוד (תושב מזרח ירושלים כבן 18) בזמן ששותפו נמלט רגלית מהרכב ולמקום הוזעקו כוחות נוספים. השוטר פונה להמשך טיפול רפואי עם שבר ברגלו, והנהג החשוד שנוטרל ונעצר פונה לבית החולים במצב בינוני".

כוחות משטרה גדולים בפיקוד מפקד מרחב ציון הגיעו למקום, ביצעו סריקות אחר חשודים נוספים בסיוע מסוק משטרתי וטיפלו בזירה שבה אותר הרכב הגנוב.

 

 


זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)

זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)


במהלך הסריקות הנרחבות שערכו כוחות משטרה באזור, אותרו פריטי הלבוש שהושארו במסלול בריחת החשוד. "לפני זמן קצר, אותרו שני חשודים נוספים המעורבים בשוד המזוין ונעצרו על ידי השוטרים", מסכמים במשטרה. "חקירת המקרה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל״פ) של מרחב ציון, והרקע לאירוע פלילי".

מוקדם יותר פרסמנו: לפני זמן קצר התקבל דיווח במשטרה על חשד לאירוע שוד מזוין במהלכו נמלטו שני חשודים ברכב.

ממשטרת ירושלים נמסר: "במהלך סריקות שנערכו על ידי כוחות המשטרה, הבחינו ברכב החשוד שלא נענה לקריאת השוטרים לעצור ודרס שוטר שנפצע קל. בתגובה, השוטר ביצע ירי לעבר אחד החשודים שנפגע ומטופל כעת ע"י גורמי רפואה. כוחות משטרה רבים ממשיכים כעת בסריקות אחר החשוד הנוסף שהצליח להימלט מהמקום".

על פי דיווח של לירן תמרי מ-YNET: שני הגנבים קשרו את בעל הרכב בביתו וגנבו רכב יוקרה מדגם אאודי Q8, ובזמן הבריחה שלהם פגעו בשוטר. כוח משטרה שהיה בסמוך לדריסה, ביצע ירי של 4 כדורים לעבר הרכב ואחד החשודים נפצע באורח קשה. החשוד השני, כאמור, נמלט ברגל, וכעת מתנהלים חיפושים בסיוע מסוק.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר