לשימוש רק בכתבות של שרון ארד - לא לעשות שימוש נוסף
(צילום אילוסטרציה: באדיבות אופיר לוי)

התגעגעתם? שרון ארד עם קאמבק מפואר לעולם האירועים

כשמונה שנים לאחר מכירת אולם האירועים המיתולוגי view, שרון ארד חוזר לענף האירועים. בתפריט - מתחם הכולל מספר אולמות בפריים-לוקיישן. הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 31.1.24 13:44

בפרץ נוסטלגיה ועם הרבה געגועים לענף האירועים (וככל הנראה גם בשל הביקוש הרב ) – שרון ארד, הרוח החיה מאחורי אולמי ה-VIEW המיתולוגי בתלפיות, מתקמבק לענף השמחות והכנסים בירושלים.

ארד, כזכור, ידע לזהות אי שם בשנת 2006 את הפוטנציאל הטמון בקרקע הלא מטופחת בתלפיות, ועם המון חזון ואומץ הקים את האולם שללא ספק היה פורץ דרך ומוביל בתחום במשך שנים רבות. ב-view נערכו האירועים היפים ביותר וגם הבלתי נשכחים ביותר. כעת, כאמור, הגיע זמן הקאמבק.

"חוזרים ובגדול", כך כתב ארד בעמוד הפייסבוק שלו ושיתף פרטים נוספים: "בקרוב מאוד (מתחילים בניה ושיפוצים) בהשקעה גדולה מאוד, ובשיתוף מיטב בעלי המקצוע בתחום. הדבר הבא שירושלים מחכה לו, אולם ארועים, מרכז כנסים יוקרתי".

המקום החדש צפוי להיפתח בסוף חודש מאי (בסיום תקופת העומר) וצפוי להיות בו, "מתחם הכולל 6 אולמות, חדרי אירוח וישיבות (2,000 מטר) סוויטה מדהימה לזוגות הנישאים. אותו הקונספט המוכר של הקפדה על איכות, שרות ומקצועיות ויצא שגם הסלוגן המוכר "הכי קרוב לבית" מתאים".

אם קראתם שוב ושוב וניסתם להבין על מה בדיוק מדובר, כנראה שלא הצלחתם. אז הנה עוד קצת פרטים, ובראש ובראשונה המיקום – מלון 'VERT', הממוקם בכניסה לעיר.

 

 

המתחם, שבקרוב יפורסם שמו ממוקם בקומה התחתונה במלון, שבה אולם אירועים גדול, ארבעה אולמות קטנים, לובי ענק, מתחם עם גן לחופות וחניה בשפע.

לקראת הפתיחה – ב-26.5.2024, יחלו בקרוב עבודות שיפוץ משמעותיות, חיצוניות ופנימיות, ובשבוע הבא גם יחל השיווק של האירועים לקיץ הקרוב. "המקום יעבור מהפכה של ממש ויהפוך למתחם האירועים המוביל בירושלים", כך על פי גורמים הבקיאים בפרטים, שמוסיפים: "המקום נבנה עם הקפדה על הפרטים הקטנים ועם מיטב בעלי המקצוע".

הקונספט יותאם לכל אירוע, ויתן מענה לקיומם של ערבי גאלה, כנסים קטנים/גדולים, ימי עיון וימי שיא לאירועים עסקיים לחברות ואירגונים. אם תהיתם, המתחם יפעל בנפרד מהפעילות של המלון, אך בסנרגיה מלאה כולל אופציה של השכרות חדרים לשבתות חתן.

ולסיום, עוד כמה משפטים מהפוסט של ארד, כולל הסבר על הקאמבק לעולם האירועים: "ובנימה אישית, אני חוזר לתחום שאני אוהב, לשמח אנשים ללוות ולהיות איתם ברגעים הכי יפים. הפעם למוד ניסיון, עם להט ותשוקה לתת את הכי טוב שיש".

אז מה אתם אומרים – התגעגעתם?

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר