נפגעות עבירות מין, אלימות צילומים kmiragaya/depsositphotos.com
(צילום אילוסטרציה: kmiragaya/depsositphotos.com)

אירוח מהגיהנום: עובד בבתי מלון בירושלים ביצע עבירות מין בשתי אורחות

תושב המרכז בשנות ה-40 לחייו נחשד כי ביצע עבירות מין בשתי נשים ששהו בבתי מלון בירושלים בהם הוא עובד. באחד המקרים הוא השקה לשוכרה את האורחת וכש"עזר" לה להגיע לחדרה - ביצע עבירות מין ומעשים מגונים. בחקירה התגלה שלא היתה זו הפעם הראשונה

פורסם בתאריך: 29.1.24 08:11

עובד בבתי מלון בירושלים, תושב מרכז הארץ בשנות ה-40 לחייו, נחשד בביצוע עבירות מין ומעשים מגונים בשתי אורחות בשני מקרים שונים ובשני בתי מלון בהם עבד. הוא נעצר על ידי המשטרה והיום, לאחר סיום החקירה, צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.

חקירת המשטרה החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה בחשד לעבירות מין ומעשים מגונים, בשתי נשים בבתי מלון בירושלים במהלך השבועות האחרונים. על פי החשד, אחת מהנשים התארחה באחד מבתי המלון בו עבד החשוד ובאחד הלילות, ועל פי החשד, לאחר שהשקה אותה לשוכרה, החשוד "עזר" לאורחת להגיע לחדרה, הוא נכנס לחדר ושם ביצע בה עבירות מין ומעשים מגונים.

 

 

לאחר דיווח על האירוע, שוטרי תחנת לב הבירה הגיעו במהירות לבית המלון, שם הבחינו בצעירה. לאחר תחקור מהיר במקום, השוטרים עצרו את החשוד. מהחקירה במשטרה עלה כי במקרה אחר החשוד ביצע עבירות מין לפני כחודש, באורחת בבית מלון אחר בירושלים שבו הוא עובד.

החשוד נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה. היום, כאמור, לאחר סיום החקירה במשטרה וביסוס תשתית ראייתית, יוגש נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות.

משטרת ישראל תמשיך לטפל בעבירות מין במטרה למצות את הדין עם עברייני המין באשר הם.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר