קריסת עמדת הבידוק במישור אדומים (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א. להוספת קרדיט יש לפנות למערכת)
קריסת עמדת הבידוק במישור אדומים (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א. להוספת קרדיט יש לפנות למערכת)

"שלא יקרה אצלנו": המחסום קרס – מאות פלסטינים נכנסו לא.ת. מישור אדומים בלי בידוק

הבוקר, חמישי, עמדת הבידוק במחסום מישור אדומים קרסה ומאות רבות של פלסטינים נכנסו לשטח ישראל בלי בידוק. כוחות מג"ב ומשטרה הוזעקו למקום וביצעו בידוק ידני. בשכונות בירושלים דורשים: "שיבדקו את עצמם"

פורסם בתאריך: 1.2.24 09:21

דאגה גדולה הבוקר בשכונות הקצה בירושלים, אשר נמצאות בסמיכות לעמדות בידוק ומחסומים – זאת לאחר קריסת עמדת הבידוק במישור אדומים, שהובילה לכניסתם של מאות פועלים פלסטינים ללא בידוק.

"אנו קוראים לכל הכוחות מסביב לפסגת זאב לבדוק את עצמם כדי שמצב כזה לא יקרה בפסגת זאב", ציין אחד מתושבי השכונה, בעוד רבים אחרים הביעו דאגה גדולה מהמצב.

על פי דיווחים שונים, כיתת הכוננות של מישור אדומים הוקפצה לזירה – אך לא הצליחה לעצור את נהירת ההמונים. הדבר מעלה סימני שאלה לגבי ההיערכות של ישראל לפריצה המונית מלחמה והאם ניתן יהיה למנוע מתקפה רצחנית כפי שקרה בעוטף עזה ב-7/10?

 

 

מהמשטרה נמסר: "בעקבות קריסת מערכת הבידוק בכניסה לאיזור התעשייה, נוצר עומס של פועלים. כוחות משטרה ומג"ב הגיעו למקום ומבצעים בידוק ידני של הפועלים הנכנסים. האירוע בשליטה".

כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר", במשטרת ירושלים וכוחות הביטחון באופן כללי נאבקים מאז פרוץ המלחמה בעזה בתופעת השב"חים. רק בשבוע שעבר דיווח המשטרה על מעצרם של למעלה מ-120 שב"חים בחודש פעילות אחד. אירוע שכזה, ולא משנה הסיבה, מהווה נורת אזהרה משמעותית על ביטחון התושבים.

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. איציק

    נראה לי שהיתה כאן בדיקת אפשרות של אנשי החמס .יש להקים חקירה בנושא שלא יקרה כמו בעוטף עזה חס וחלילה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר