קניון הדר
קניון הדר

חוסר אחריות: בת שנתיים הושארה לבד ברכב בזמן שההורים הסתובבו בקניון הדר

אמש, בסביבות השעה 19:30, הוזעקה משטרת ירושלים לקניון הדר, בשל דיווח על פעוטה בת שנתיים שהושאר לבדה ברכב במשך למעלה מחצי שעה. בתחקור של ההורים עלה כי המעשה בוצע במודעות ובמכוון "כדי לא להעיר את הילדה משנתה". המשטרה: "אסור להשאיר פעוטות ללא השגחה"

פורסם בתאריך: 6.2.24 09:06

אתמול, שני, בסביבות השעה 19:30, הוזעקו שוטרי תחנת מוריה לקניון הדר בעקבות דיווח של מחלקת הביטחון בקניון על פעוטה שהושארה לבדה ברכב בחניון.

עם הגעת השוטרים, הם הבחינו בפעוטה וכעבור מספר דקות חזרו לרכב הוריה של הפעוטה. בתחקור ראשוני שערכו השוטרים עלה כי בני המשפחה הגיעו ברכבם לקניון אמש מעט לאחר השעה 19:00. ההורים הסבירו לשוטרים כי השאירו את בתם הפעוטה ברכב במכוון כדי לא להעירה משנתה. עוד הסבירו ההורים – כי הותירו את חלונות הרכב פתוחים מעט וטלפון נייד במצב שיחה על מנת להאזין למתרחש ברכב.

בדיקה שערכו השוטרים במצלמות האבטחה בסיוע מחלקת הביטחון במקום, נמצא כי ההורים החשודים, תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, הותירו את הפעוטה במשך למעלה מ-30 דקות ללא השגחה.

 

 

בשל רשלנות ומעשה מסוכן זה, הועברו ההורים לתחנת המשטרה שם נפתחה חקירה בגין עבירת השגחה ברשלנות על ילד. בסיומה, שוחררו ההורים בתנאים מגבילים וחקירת המשטרה נמשכת.

קצין החקירות בתחנת מוריה, פקד איתמר נווה, סיפר הבוקר: ״מדובר במעשה של השגחה רשלנית על פעוטה שהיא עבירה על חוק העונשין. בד״כ אנחנו נתקלים בעיקר בשכחת ילדים ופעוטות ברכב בשוגג, אך לא כך היה במקרה זה. הפעוטה הושארה לבדה ברכב למשך זמן ממושך יחסית ובמזג אוויר חורפי. איסור השארת ילדים קטנים ברכב לבדם מתייחס לכל ימי השנה ולא רק לימי הקיץ. ערנותם של מאבטחי הקניון והזעקת שוטרי הסיור למקום במהרה, הובילה לסיום מהיר של המקרה שהיה עלול להסתיים אחרת. פתחנו בחקירה נגד ההורים שנהגו ברשלנות ונטלו סיכון מיותר ומודע לחיי בתם הפעוטה. נדגיש כי אסור להשאיר פעוטות ללא השגחה- לא בבית, לא ברכב, לא ברחוב ולא בכל מקום אחר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר