מטה 'אונר"א-עזה' בגבעה הצרפתית (צילום: מאוחדים)
מטה 'אונר"א-עזה' בגבעה הצרפתית (צילום: מאוחדים)

המאבק נמשך: הערב, רביעי – הפגנה נוספת לסילוק אונר"א מירושלים

לאחר שהתברר שחלק מעובדי אונר"א, סוכנות האו"ם לטיפול בפליטים הפלסטינים, הם אנשי חמאס שהשתתפו במתקפה הרצחנית של ה-7/10, פתח סגן ראש העיר אריה קינג במאבק לסגירת מטה הארגון בירושלים. הערב, רביעי, תיערך הפגנה שנייה בתוך כשבוע

פורסם בתאריך: 14.2.24 15:39

המלחמה של סגן ראש העיר אריה קינג בפעילות של אונר"א – סוכנות של האו"ם לטיפול בפליטים הפלסטינים שהתברר כי חלק מעובדיו היו פעילי חמאס שהשתתפו במתקפה הרצחנית של ה-7/10 – בירושלים נמשכת, והערב, רביעי, 14.2.2-2024, תתקיים הפגנה נוספת הקוראת לסגירת המטה של 'אונר"א-עזה' בירושלים.

ההפגנה תיערך מול משרדי 'אונר"א-עזה' ברחוב ג'ורג' אדם סמית בגבעה הצרפתית (יש להבדיל בינו לבין המטה הירושלמי שבמעלות דפנה), כשתושבי השכונה ביחד עם קינג דורשים את פינויו המיידי של המתחם אשר מהווה, לדבריהם, "סכנה ממשית".

ההפגנה, כאמור, היא יוזמת סגן ראש העיר קינג, ראש רשימת 'מאוחדים' למועצת עיריית ירושלים. קינג, יש לציין, קיבל אמנם חיזוק לפעילותו לאחרי המתקפה הרצחנית של ה-7/10, אך הוא פועל נגד הוצאת הארגון מירושלים מזה כעשור.


מטה 'אונר"א-עזה' בגבעה הצרפתית (צילום: מאוחדים)

מטה 'אונר"א-עזה' בגבעה הצרפתית (צילום: מאוחדים)


 

 

"המשך הפעילות של מטה 'אונר"א-עזה' שהועתק מעזה לגבעה הצרפתית, מהווה סכנה ביטחונית ממשית עבור מאות אלפי תושבי ותושבות ירושלים", אומר קינג לקראת ההפגנה הערב. "העובדה שאותם עובדים ועובדות רשאים להסתובב בחופשיות בכל מקום בירושלים בכסות של עובדי או"ם, מעלה את מפלס האיום הגבוה ממילא. לא נסכים שגורמים עוינים שמגיעים מארגון שהוציא מבסיסיו מחבלים שטבחו, אנסו ורצחו אלפי אזרחים ישראלים ימשיכו את פעילותם בירושלים. אין מקום לאויבים בלב ליבה של בירת העם היהודי ירושלים".

חברת רשימת 'מאוחדים', עו"ד דבורה סרור פוליטיס. פעילת ההסברה הבינלאומית ומומחית למשפט בינלאומי, מוסיפה: "אנחנו מצפים ממשלת ישראל להודיע מיידית על פינוי מלא של המטה והשבתו לבעליו הבלעדיים. אני קוראת לתושבי ירושלים להגיע ולתמוך במאבק החשוב לסילוק אויבי אונר"א מירושלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר