תיעוד התקיפה האלימה ללא קרדיט
תיעוד התקיפה האלימה

הרצחת וגם ירשת? צפו – פגעו ברכב חונה ותקפו אזרח שתיעד אותם

שני תושבי צור באהר פגעו בתחילת השבוע עם רכבם - משאית הובלות - ברכב חונה בשכונת רמת שלמה. אזרח עובר אורח שהיה עד לתאונה, תיעד את השניים מחשש שלא ישאירו פרטים. התוצאה היתה כואבת - כשעובר האורח הותקף באלימות קשה לאחר שסירב להפסיק את התיעוד. היום, חמישי, יוגש כתב אישום

פורסם בתאריך: 15.2.24 12:47

אזרחים שומרי חוק עשויים לשלם לעיתים מחיר יקר, וזה מה שקרה לעובר אורח בשכונת רמת שלמה, אשר היה עד לתאונה שבה פגעה משאית הובלות ברכב חונה. עובר האורח, שחשש כי יושבי המשאית לא ישאירו פרטים – צילום אותם ואת המשאית – וכתוצאה מכך הותקף באלימות קשה לפחות על ידי אחד מבין יושבי הרכב (שניהם תושבי צור באהר, בשנות ה-20).

האירוע האלים התרחש ביום ראשון השבוע, 11.2. מחקירת המשטרה, כפי שהיא עולה מכתב האישום שהוגש נגד החשודים, בסביבות השעה 12:45 הגיעו שני הנאשמים עם רכבם מסוג משאית הובלות אל רחוב הרב שך ברמת שלמה. בעת פתיחת דלת מכולת המטען במשאית, פגעו ברכב אחר שחנה במקום. עובר האורח שהיה עד למקרה, חשש כי השניים לא ישאירו פרטיהם לבעלי הרכב הנפגע, ועל כן ניגש לעבר הרכב והחל מתעד את הפגיעה בו ואת זהות המשאית.



בשל תיעוד המשאית והחשודים, ניגש אחד מהם אל עובר האורח והחל שיח בין השניים בנושא החלפת פרטים ביניהם. לאחר שלא היתה הסכמה ועובר האורח המשיך לצלם – ניגש הנאשם השני לעבר העד, ודרש תוך איומים שיימחק את הסרטונים שצילם. עובר האורח, סירב כמובן לדרישה – ובתגובה תקף אותו הנאשם השני באלימות קשה "תוך לפיתה של צווארו, הטחת ראשו ברכב ולאחר מכן הפילו על הרצפה, חטף את מכשיר הטלפון הסלולרי מידיו וניסה למחוק בעצמו את הסרטונים המדוברים", כך נמסר מהמשטרה.

 

 

 

לאחר שהצליחו למחוק את הסרטונים המפלילים, זאת תוך שממשיכים כל העת לנקוט באלימות כלפי הקורבן, עלו חזרה למשאית וברחו מהמקום. הקורבן שלא אמר נואש, פרט לדיווח למשטרה על המקרה, החל בנסיעה בעקבות משאית הנאשמים ובשלב מסוים עקף את רכבם ועצר את נסיעתו. בתגובה, יצא אחד הנאשמים מרכבו והחל מיידה אבנים לעבר הקורבן ורכבו אך לא פגע במי מהם.

מהמשטרה נמסר: "שוטרי תחנת מוריה שהבחינו בקורבן ובמשאית, עצרו את שני הנאשמים לחקירה שהתנהלה בתחנת לב הבירה. לאחר שהושלמה החקירה וגובשה תשתית נגד הנאשמים, הגישה יחידת התביעות במחוז ירושלים את כתב האישום נגדם לבית המשפט, כל אחד על פי חלקו במעשים המיוחסים, בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה, איומים, שיבוש מהלכי משפט ועוד, זאת לצד בקשה להורות על מעצרם עד לתום ההליכים".

חוקרת תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, רס"ר דניאלה גולן: "מדובר במקרה אלימות של ממש, כל זאת על רקע רצונו הטוב של הקורבן לסייע לבעלי הרכב שנפגע כתוצאה מחוסר אחריותם של הנאשמים לאחר שפגעו עם רכבם ברכב חונה. תגובה מהירה של שוטרי מרחב ציון ומעצרם של השניים לחקירה, הבשילו תוך ימים ספורים לכדי כתב אישום שהוגש על ידי יחידת התביעות המשטרתית בירושלים. מקרה זה ממש עולה בקנה אחד עם האמירה "הרצחת וגם ירשת?", השניים גרמו נזק לרכב חונה ולמרות שכך, הגדילו לנקוט באלימות דווקא כלפי עד ראייה למעשה שגילה אזרחות טובה. שוטרי מחוז ירושלים מוכוונים בהתאם למדיניות פיקוד המשטרה ומחוז ירושלים בפרט, להגיב תוך זמן קצר, לאתר מעורבים ולמצות חקירתם בהתאם בכל אירוע פלילי ובדגש למקרי אלימות ורכוש".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר