סמ"ר נועם חבה ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
סמ"ר נועם חבה ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

אבל כבד בקהילה העסקית בירושלים: סמ"ר נועם חבה, בנו של ששון מ'מאפיית חבה', נפל בקרב

עוד בוקר קשה של הותר לפרסום: סמ"ר נועם חבה ז"ל, בן 20 מפסגת זאב, לוחם בגדוד הצנחנים 202, נפל אתמול, חמישי, בקרבות בדרום רצועת עזה. נועם ז"ל הוא בנם של ששון ואורנה, בעלי המאפייה המוכרת בתלפיות. הלווייתו תיערך הבוקר, שישי, בשעה 11:00 בהר הרצל. השבעה בבית המשפחה ברחוב ליאון בן ציון בפסגת זאב

פורסם בתאריך: 16.2.24 07:51

שוב המילים שחורכות את הלב ופוצעות את הנשמה – עוד בוקר שנפתח עם הותר לפרסום של דובר צה"ל על לוחם שנפל בקרב.

– סמ"ר ועם חבה ז"ל, בן 20 מפסגת זאב, לוחם בגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפל אתמול, שישי, בקרב בדרום רצועת עזה. (בכך עלה מספר הלוחמים שנפלו מאז תחילת המלחמה ל-252).

נועם ז"ל הוא בנם של ששון ואורנה חבה. ששון הוא בעלי המאפייה הידועה (מאפיית חבה) בתלפיות. אורנה היא אשת חינוך מוכרת בפסגת זאב, ובשנים האחרונות כיהנה כסגנית מנהלת בבית הספר תל"י פסגת זאב.

ששון הוא דמות מוכרת בקהילה העסקית בירושלים, אחד שחבריו מתארים כ'אדם על לב ענק' שנרתם לכל דבר ועניין. המשפחה מתגוררת ברחוב ליאון בן ציון בפסגת זאב, משם ייצא הבוקר, שישי, מסע הלוויה בשעה 10:00 (הלוויה עצמה תתקיים בהר הרצל בשעה 11:00).

 

 

 

איש התקשורת יניב בן חקון כתב הלילה ברשת החברתית פייסבוק: "זה היה הפרק השישי שצילמנו לתוכנית הורים במילואים. הלוחמים יצאו מעזה לאתנחתא קטנה ולאימונים בצאלים, אז ניצלנו את ההזדמנות ותיאמנו עם המ"מ שלהם את כל הפרטים.

"זה היה נר חמישי של חנוכה וחשבנו לסיים את הפרק בהדלקת נרות וזלילת סופגניות. "ששון, אני חייב את העזרה שלך", התקשרתי ערב לפני הצילומים לששון חבה, האיש שלי למשימות מיוחדות ומאפים מיוחדים, "מחר אני מצלם מאה חיילים שיצאו "מעזה, אני צריך מאה סופגניות". הוא תמיד אמר לי כן. בכל פעם שהייתי צריך תרומה, הוא התייצב. אז לחיילים?לא היה לי ספק. "תבוא מחר בשבע בבוקר, הסופגניות יחכו לך", הוא ענה בלי למצמץ. "אגב, גם הבן שלי בעזה עכשיו", הוא קינח. עכשיו התבשרנו שהבן שלו הפך לגיבור ישראל.

"נועם חבה הי"ד, לא הכרתי אותך יותר מדי, אבל עם אבא כזה של נתינה, אני לא מתפלא שנתת את החיים שלך לטובת המדינה. "יהי זכרך ברוך.

"ואתה ששון חבה היקר, אין מילים שיתארו את התחושות וינחמו. אפילו לא קצת. אני רק מאחל לך שהלב הטוב שלך לא ישבר יותר לעד".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מרי

    יאלללללה אך החיילים שלנו יקרים אנחנו עומדעם מול אוייב אכזרי שלא אכפת לו מהלוחמים שלו מהעם שלו ומהשבויים שלו תראו כמה מחבלים רוצחים אנחנ6 משחררים בשביל חייל אחד בהמות

  2. צורי צוריאל

    הנכד שלי אמר לי
    אני מוכן להיגייס לצבא
    רק אחרי שהדוסים ישרתו בשרות חובה
    אני לא פרייר .

  3. כל דבר יעזור

    כולם חייבים לעזור במלחמה נגד אויבינו המחבלים. חרדים, אם תוכלו לתת אפילו חצי יום בבסיס קרוב לבית, תוכלו לשחרר אחרים למשימות אחרות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר