איתמר בן גביר, סונדוס אלחות (צילומים: דוד דנברג, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons, כל תושביה)
איתמר בן גביר, סונדוס אלחות (צילומים: דוד דנברג, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons, כל תושביה)

"בן גביר לא יגרש אותנו מאל אקצא! עוצרים את בן גביר, מכניסים קול ערבי לעירייה"

רשימת 'כל תושביה' למועצת העיר במסר תקיף לשר לביטחון פנים: "לתושבי ירושלים, ערבים ויהודים, יש הזדמנות להצביע ב-27 בפברואר ולהבהיר שהירושלמים מעוניינים במציאות אחרת, מציאות של חיים משותפים בעיר הקדושה"

פורסם בתאריך: 18.2.24 17:40

סוגיית התפילה בהר הבית בימי הרמדאן בעוד כשלושה שבועות תעסיק בימים הקרובים את כל המערכת הפוליטית והביטחונית, ויש גם מי שמנסה לנצל אותה כדי, אולי, לגרוף עוד קולות בזירה המקומית.

רשימת 'כל תושביה' בראשות סונדוס אלחות שיגרה היום מסר חד משמעי וברור לשר לביטחון פנים איתמר בן גביר, שבו נטען כי "הדבר היחיד שמעניין את בן גביר זה להבעיר את האזור כולו, לכן הוא מבקש למנוע ממוסלמים את הזכות להתפלל".

כידוע, כפי שפורסם, בממשלה בוחנים בימים אלה ממש את סוגיית התפילה במסגד אל אקצא במהלך חג הרמדאן, שצפוי להתחיל ב-10.3.2024. בין הקולות השונים שעוסקים בסוגיה – בולט זה של השר לביטחון פנים בן גביר, אשר מבקש לאסור לחלוטין תפילת פלסטינאים באל אקצא בימי הרמדאן. קולו של בן גביר, כך נדמה, הוא הניצי ביותר והוא מנוגד לעמדת גורמי הביטחון, לרבות המשטרה שעליה הוא מפקד.

הדעה הניצית, יש שיאמרו קיצונית, של בן גביר הובילה את הרשימה הערבית-יהודית למועצת עיריית ירושלים לתקוף את השר לביטחון פנים. "בן גביר לא יגרש אותנו מאל אקצא", נכתב בהודעה שפרסמה הרשימה, "עוצרים את בן גביר, מכניסים קול ערבי לעירייה".

 

 

בהמשך נכתב: "לתושבי ירושלים, ערבים ויהודים יש הזדמנות להצביע ב-27 בפברואר "דף" "כל תושביה" בראשות סונדוס אלחות' ולהבהיר לו ולשאר הפנאטים בממשלה שהירושלמים מעוניינים במציאות אחרת, מציאות של חיים משותפים בעיר הקדושה".

***

מה עוד מציעה רשימת 'כל תושביה' למצביעים פרט לפולטיקה ארצית?

– קידום שוויון בחינוך, בתרבות, בתשתיות הדרכים והביוב, בגני המשחקים, במוסדות הציבור, בהכל..
– עצירת הריסת הבתים הפוליטית.
– הרחבת זכויות הבנייה בשכונות הערביות.
– הענקת שירותים מוניציפליים לתושבי השכונות מעבר לגדר.
– קידום אפליה מתקנת של תושבים ערבים בדרגים המקצועיים והניהולים בעירייה.
– מאבק בגזענות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. סגב מנור

    זה לא רק בן גביר, כל עם ישראל לא רוצה אותכם ואת המסגדים שלכם . לכו למדינות ערב

  2. איתי

    אלאקצה של מוחמד נמצאת בערב הסעודית, הר הבית זה מקום המקדש ובע"ה נבנה אותו שוב!!

  3. צבי

    לא להתבלבל , מדובר על מחבלת עם תעודת זהות כחולה שרוצה לגרש את כל היהודים מירושלים שמדברת על גזענות וכל מיני שקרים שמכסים על הכוונות האמיתיות שלה . זה שהיא עם אזרחות ישראלית זה רק מדליק נורה אדומה עוד יותר גדולה כמה סכנה יש בהם . ולעניין מערכת הביטחון הם לא למדו כלום איך מתנהלים במזרח התיכון ועם ערבים מי שמשדר חולשה ומנסה כל היום לעשות מחוות בסוף דורכים עליו ומועכים אותו עד מוות . רק כוח עוצמה ותקיפות יביאו ביטחון על ישראל !!

  4. יגאל

    לגבי ביקור המוסלמים במסגד אל אקצה ,ברמדאן זו חובה,ומסורת למעלה מאלף שנה ,כך שמר בן גביר,אסור באיסור מוחלט,זה שראש המנשחה נתניהו ,פוחד ,אז כדאי שנחתניהו ,שיחשוב טוב ,זה שביב פוחד מבן. חמיר,יעוף מהכנס ,כי מקומו לא בכנסת.זה שנוח ל נתיחועצוב מאוד ,ביב ,דואג לעצמו ידוע.

  5. יוסי

    מזרח ירושלים קן צרעות יותר גרועים מהחמאס מזרח ירושלים היא מקור הבעיה של ישראל מזרח ירושלים זה כמו סרטן בגוף שצריך להשמיד

  6. הלב היהודי

    לפני שאתם דורשים זכויות תתחילו למלא חובות למדינה . שירות לאומי אצלכם, תשלום מיסים הכרה במדינה כמדינת הלאום היהודי. למעט את הפשיעה . זו מדינה יהודית לא כל אזרחיה. לא מתאים תעברו למדינות מוסלמיות רבות או לאירופה וארה"ב

  7. מירי

    טפי על התפילות שלכם.דת של שפיכות דמים ,קינאה, אלימות ונקמה.רק תביטו על בתי הכנסת ותיראו איזו קדושה איזה כבוד והדר.בזה לכם ולדת שלכם.

  8. יולי

    ברור , הגיע הזמן להבהיר לערבים מי בעלי הבית פה . להעיף את כולם מעבר לירדן בכל מחיר ….נמאס מהתרבות ההזוייה הזו .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר