תיעוד המעשה המגונה של החשוד (צילום: מתוך מצלמת העסק שבו עבד החשוד)
תיעוד המעשה המגונה של החשוד (צילום: מתוך מצלמת העסק שבו עבד החשוד)

עובד סופרמרקט בדרום העיר נעצר: צפו בו – עובר ליד קטינה וחופן את עכוזה

עובד ניקיון בסופרמרקט בדרום ירושלים נחשד כי ביצע מעשה מגונה בקטינה במקום עבודתו לשעבר. לאחר קבלת התלונה - המשטרה שמה את ידה על צילומי אבטחה שבו נראה החשוד, עובד זר מסרי לנקה, עובר ליד הקטינה ותופס בישבנה. בית המשפט האריך את מעצרו

פורסם בתאריך: 13.3.24 17:17

לפני מספר שבועות התקבלה במשטרת ירושלים תלונה מקוונת על ביצוע מעשה מגונה כלפי קטינה. מהתלונה המקוונת עלה כי עובד ניקיון זר שהועסק עד לקרות המקרה ברשת מזון בדרום העיר, הטריד וביצע מעשה מגונה כלפי נערה שערכה קניות במקום.

במשטרה מציינים כי לאחר קבלת התלונה, חוקרי תחנת מוריה החלו בביצוע פעולות חקירה ופעילות לאיתור החשוד – בן 45 מסרי-לנקה – הנמצא במדינת ישראל בכפוף לאשרת שהייה.

על פי ממצאי החקירה הראשונית במשטרה, הנערכה ערכה קניות בבית העסק, שבמהלכן ניסה החשוד לשוחח עמה אולם סירבה לכך. בשלב מסויים, בעודה משוחחת בטלפון הנייד, התקרב החשוד אל הקטינה מאחור עם כלי הניקיון בידו, ובעת שחלף על פניה, הושיט תפס את ישבנה במכוון. מיד לאחר המעשה, המשיך בהליכתו כאילו לא ארע דבר, ואילו הקורבן נותרה המומה במקום נוכח המעשה המגונה.



לאחר המקרה, עדכנה הקורבן ביחד עם אמה את מנהל העסק אודות המקרה, וככל הנראה בעקבות כך הופסקה עבודתו של אותו עובד.

 

 

בפעילות לאיתורו של החשוד, הצליחו שוטרי תחנת מוריה להתחקות אחר החשוד, כשהוא כבר עובד בבית עסק אחר בעיר ירושלים, והוא נעצר לחקירה שבסיומה נכלא. היום, רביעי, הובא החשוד בפני בית משפט השלום שם הוארך מעצרו לטובת מיצוי הפעולות הנדרשות בעניינו.

במקביל לחקירה הפלילית, במשטרה החל הליך ביטול אשרת השהייה על ידי רשות ההגירה והאוכלוסין.

"מדובר בעבירת מין ראויה לכל גנאי ומעשה מגונה שבוצע בלי בושה במרחב הציבורי כלפי קטינה", אומר ניצב משנה שלומי בכר, מפקד תחנת מוריה. "אותו חשוד שחשב שלא יראו את המעשה והוא יחמוק מלתת את הדין – טעה, וחוקרי המשטרה ביצעו את כל הפעולות הנדרשות עד למעצרו והבאתו לדין. יידע כל עבריין מין שהמשטרה תעשה כל מה שנדרש בכדי לעצור אותו. כל עבריין שחושב שלא רואים את המעשה שביצע – כדאי שיחשוב שוב וידע כי קיימת סבירות גבוהה שהמעשים שביצע במרחב הציבורי מתועדים בבירור, כמו במקרה זה, והוא גם צפוי לשלם את המחיר על מעשיו.

"נדגיש גם את החשיבות שבדיווח מיידי למשטרה על מעשים אלו בכדי שנוכל לבוא חשבון עם אותם עבריינים ולמנוע פגיעה בקורבנות נוספים. לצד יתר המשימות והאתגרים של שוטרי מחוז ירושלים בימים אלו, אנחנו נמשיך לפעול בכל הכלים והאמצעים שברשותנו, בכדי לאפשר סביבה בטוחה ומוגנת לכל אדם מפני מעשים מגונים ופסולים מעין אלו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר