המעצר והשב"חים שנדחסו בארגז הרכב (צילומים: דוברותה המשטרה)
המעצר והשב"חים שנדחסו בארגז הרכב (צילומים: דוברותה המשטרה)

התחזה לרכב משטרה והסיע שב"חים – צפו בפעילות של מסתערבי ובלשי מג"ב ירושלים

שני תושבי מזרח ירושלים נעצרו הלילה, בין ראשון לשני, על ידי מסתערבי ובלשי מג"ב ירושלים לאחר שהסיעו ברכביהם 31 שוהים בלתי חוקיים. אחד החשודים שם על רכבו צ'קלקה כדי להתחזות לרכב משטרה, אך בעקבות מידע מודיעיני הוא נעצר בעיסאוויה

פורסם בתאריך: 18.3.24 11:53

מאז השבת השחורה של ה-7/10 מנהלת משטרת ישראל מבצע רחב היקף כנגד שוהים בלתי חוקיים (שב"חים) וכנגד אלו שעוזרים להם להסתנן לתחומי ישראל. במסגרת המבצע המיוחד נעצרו כבר מאות שב"חים, והלילה, בין ראשון לשני, נערך מבצע נוסף בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל על רשת הברחות מאורגנת.

לדברי משטרת ירושלים, "פרשייה המתנהלת בתחנת מטה יהודה של מג"ב ירושלים וביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ציון בעקבות רשת הברחות מאורגנת של שוהים בלתי חוקיים משטחי יהודה ושומרון לתוך הארץ הובילה אמש להיערכות מבצעית וביצוע מעצרים בירושלים".



 

 

מסתערבי ובלשי מג"ב ירושלים יחד עם בלשי יל"פ ציון פעלו אמש בגזרת ירושלים ועצרו בעיסאוויה מסיע שהתחזה עם רכבו לרכב משטרה בכך שהתקין אורות מהבהבים בשמשה הקדמית. בארגז הרכב נתפסו 13 שוהים בלתי חוקיים.

בהיערכות נוספת של הכוחות על כביש 1 עצרו נהג של רכב הסעות וברכבו 18 שוהים בלתי חוקיים.

שני הנהגים החשודים, תושבי מזרח ירושלים, ו-31 השוהים הבלתי חוקיים נעצרו לחקירות בתחנת מטה יהודה במג"ב ירושלים. כמו כן הרכבים ששימשו לביצוע העבירה נתפסו לחילוט.

"לוחמי משמר הגבול ימשיכו לפעול לאכיפת עבירות שהייה בלתי חוקית בירושלים ובכל רחבי הארץ", נמסר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר