מיצג המחאה בכניסה למשרדי אונר"א בגבעת התחמושת (צילום: צו 9)
מיצג המחאה בכניסה למשרדי אונר"א בגבעת התחמושת (צילום: צו 9)

"אתם יודעים איפה כולם מוחזקים, תחזירו אותם" – מצור על משרדי אונר"א בגבעת התחמושת

מאות פעילי 'צו 9', בהם גם סבתו של אליקים ליבמן החטוף בעזה, חוסמים מאז שעות הבוקר את הכניסות למשרדי 'אונר"א' שבגבעת התחמושת. "הדם על הידיים שלכם" ו"אונר"א הוא ארגון טרור" הן חלק מהקריאות שנשמעות

פורסם בתאריך: 20.3.24 12:07

דרמה הבוקר בגבעת התחמושת: מאות צובאים על משרדי אונר"א וחוסמים את הכניסות השונות למשרדים של ארגון הסיוע של האו"ם, שחלק מאנשיו בעזה זוהו כמשתתפים פעילים במתקפה הרצחנית של החמאס על יישובי הדרום בשבת השחורה של ה-7/10.

כזכור, כפי שכבר פורסם ב"כל העיר", בחודשים האחרונים מתנהל מאבק נגד המשך פעילות הארגון בירושלים ובישראל כולה. חשיפות שונות של כלי תקשורת בעולם הציגו עדויות ממשיות להשתתפות של חלק מאנשי הארגון במתקפת החמאס.

כאמור, הבוקר, רביעי, הגיעו מאות מוחים ומפגינים, פעילי תנועת 'צו 9'. בין המאות – סבתו של אליקים ליבמן, שחטוף בעזה מאז ה-7/10, שקראה לאונר"א להחזיר את את החטופים. "אתם יודעים איפה הוא ואיפה כולם, אתם יכולים להחזיר אותו עכשיו יחד עם כולם", אמרה רחל ליבמן. "למה אתם לא עושים את זה? למה אתם לא עוזרים להם לחזור למשפחות שלהם? כבר למעלה מ-160 יום, אנחנו כל יום מחכים, כל יום מצפים, תחזירו אותם מהר עוד היום".


המצור על משרדי אונר"א (צילום: צו 9)

המצור על משרדי אונר"א (צילום: צו 9)


 

 

כחלק מהמחאה, החליפו המפיגנים את השלט של ארגון אונר"א והניחו מיצג עם רכב של הארגון כשבתוכו גופות עם דם עליהן בקריאה: "הדם על הידיים שלכם".

שלמה שריד, ממייסדי 'צו 9', לוחם במילואים שיצא לא מכבר מרצועת עזה, הוסיף: "הייתי בתוך עזה, אני והחברים שלי ראינו בפנים שבתוך כל גן ילדים יש מנהרה, בתוך כל בית ספר יש מחסן אמל"ח, וכל חומרי הלימוד של אונר"א מסיתים לטרור. למעשה אפשר להבין שאונר"א זה השורש של חמאס ואנחנו במלחמה נגדם"

רעות בן חיים, ממובילי צו 9 מסרה: "אונר"א הוא חמאס וארגון טרור לכל דבר! לתת לטרוריסטים, שכל מטרתם היא חיסול ישראל, מקום בלב ירושלים – זאת חרפה שצריכה להיעצר".

"באונרא יודעים איפה החטופים ומסרבים להגיד. באנו לכאן כדי לשבש את פעילות הארגון ולדרוש: תחזירו לנו את החטופים", סיכמו מארגני ההפגנה. "נמשיך להגיע לכאן עד שארגון הטרור ימשיך לפעול בירושלים. הגיע הזמן לשים סוף לזה שרוצחים מסתובבים בבירת ישראל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר