תיעוד התקיפה בגאולה (צילום: באדיבות המשטרה)
תיעוד התקיפה בגאולה (צילום: באדיבות המשטרה)

צפו בתיעוד המזעזע: תקף אדם מבוגר ברחוב וגרם לפציעתו הקשה בראשו

התביעה המשטרתית הגישה היום, ראשון, כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד תושב העיר שתקף בשכונת גאולה אדם מבוגר וגרם לפציעתו הקשה. צפו בתיעוד האירוע כפי שנקלט במצלמות האבטחה

פורסם בתאריך: 24.3.24 17:07

כשבועיים לאחר אירוע אלימות קשה בשכונת גאולה, במהלכו הותקף אדם מבוגר, כבן 69, והוביל לאשפוזו בבית החולים במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם – הצליחה משטרת ירושלים לפענח את החקירה כמעט לגמרי והגישה כתב אישום נגד התוקף – תושב ירושלים כבן 36.

סיפור התקיפה נודע למשטרה בעקבות תלונה שהגיש בנו של הקורבן במשטרה לפני כעשרה ימים – ב-14.3. על פי התלונה, אביו, בן 69, הותקף ברחוב מספר ימים קודם לתלונה והוא מאושפז בבית החולים במצב קשה כשהוא מונשים ומורדם.



במשטרת ירושלים מציינים כי "עם קבלת הדיווח, ביצעו שוטרי מחוז ירושלים פעולות חקירה מגוונות במטרה להתחקות ולאתר את החשוד במעשה. כבר בראשית החקירה התברר כי לאחר התקיפה, החשוד הותיר את הקורבן המבוגר מוטל על הכביש מבלי להזעיק עבורו עזרה, נכנס חזרה לרכבו ועזב את המקום. במסגרת איסוף ממצאים וראיות על ידי גורמי החקירה מתחנת לב הבירה, נחשפה זהותו של הנאשם במעשה, והוצא נגדו בהתאם צו מעצר".

החשוד בתקיפה, תושב ירושלים בן 36, אותר ארבעה ימים לאחר התלונה והוא נעצר על ידי שוטרי תחנת לב הבירה במקום עבודתו בירושלים.
במשטרה מציינים כי התקיפה אירעה שלושה ימים לפני הגשת התלונה – ב-11.3 בשעות אחר הצהריים בשכונת גאולה. על פי המשטרה, "זמן קצר לפני מקרה האלימות, רגז הקורבן על הנאשם מסיבה שאינה ידועה. הנאשם המשיך ברכבו אחריו עד שהבחין בקורבן הולך ברחוב הסמוך. אז עצר את נהיגתו, יצא מהרכב וניגש במהירות לעבר הקורבן המבוגר ודחף אותו בחוזקה לאחור באמצעות ידיו. כתוצאה מכך, הוטח הקורבן ונפל על הכביש ונחבל קשות בראשו כאמור, ואילו הנאשם שב לרכבו ועזב את המקום".

 

 

עוברי אורח שהבחינו באדם המבוגר שמוטל על הכביש ובעזיבתו של הנאשם, הזעיקו למקום את גורמי הרפואה. בהמשך הוא פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים שם הוגדר מצבו קשה והוא הורדם ומונשם.

היום, ראשון, לאחר גיבוש תשתית ראייתית, הגישה יחידת התביעות של משטרת ירושלים את כתב האישום נגד החשוד בגין עבירה של חבלה חמורה בחסר ישע, ובקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

סנ"צ שלומי טובול, מפקד תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, ציין: ״לפני מספר ימים נעצר על ידי שוטרי תחנת לב הבירה נאשם בתקיפה חמורה של אדם קשיש ברחוב שכתוצאה מכך, הקורבן נפגע קשה בראשו ועודו מאושפז מורדם ומונשם בבית החולים. לאחר המעשה, עזב הנאשם את המקום מבלי שהזעיק או הגיש סיוע כלל לקורבן המבוגר. לאחר מעצרו, הועבר הנאשם לחקירה בתחנת המשטרה שהסתיימה והבוקר הגישה יחידת התביעות בירושלים כתב אישום נגדו בגין תקיפה חמורה. משטרת ישראל ומחוז ירושלים בפרט, ימשיכו לפעול בנחישות למיגור עבירות האלימות בכלל, וכאלו המופנות כלפי קשישים וחסרי ישע בפרט, תוך מיצוי החקירה והדין עם מעורבים בכך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מריףפפ

    וויינט אתם חצופים למה אי אפשר להגיב לכתבה
    למה צריך לגולל למטה למטה למטה ולפעמים גם לא מוצאים
    אפה להגיב נמאסתם
    לעיתים לא ברור לי
    את התגובות שייכות לכתבה מתי תפתחו את הראש
    שלכם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר