התכתבות של החשוד עם אחת הקטינות, הרכב לאחר התאונה המכוונת (צילומים: דוברות המשטרה)
התכתבות של החשוד עם אחת הקטינות, הרכב לאחר התאונה המכוונת (צילומים: דוברות המשטרה)

התאונה במחלף הראל התבררה כניסיון התאבדות: החשדות נגד תושב אזור ירושלים

גבר בשנות ה-30 לחייו, תושב אזור ירושלים, נחשד בביצוע עבירות מין ברשת כלפי ילדות ונערות, זאת לאחר התחזות לאחר. כשהבין שהמשטרה חשפה את זהותו - ניסה לשים קץ לחייו בתאונת דרכים מכוונת כשהוא נוהג בגילופין

פורסם בתאריך: 2.4.24 09:29

תאונת הדרכים הקשה שאירעה לפני מספר שבועות בסמוך למחלף הראל – התבררה כניסיון התאבדות, כשהרקע למעשה: חשדות חמורים לביצוע עבירות מין ברשת כלפי ילדות ונערות בגילאי 9 עד 15.

תחילתה של הפרשה לפני למעלה מחודש, אז נפתחה במוקד 105 (המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת) תלונה על יצירת קשר פסול עם קטינה, שבה גם בקשה לשלוח תמונות מיניות דרך הרשת החברתית 'טיקטוק'. בעקבות התלונה, נפתחה חקירה מקיפה, רגישה וסמויה, במטרה לאתר את החשוד ולבסס נגדו ראיות לביצוע המעשים, כמו גם כדי להתחקות אחר הקטינות שנפלו קורבן למעשיו.

חוקרי המשטרה הצליחו לחשוף את זהות החשוד – תושב אזור ירושלים בשנות ה-30 לחייו – והחלו באיסוף ממצאים וראיות שקושרים אותו ליצירת קשר עם מספר רב של קטינות – ילדות ונערות בגילאי 9 עד 15 – שמהן ביקש לשלוח תמונות של איבריהן האינטמיים. חלק מהנערות נענו לבקשתו בתמימות רבה, ותוך שהוא מתחזה כמובן לאחר.

על י החשד, כשהבין החשוד שהמשטרה חשפה את זהותו וכי החשדות נגדו חזקים, "נסע עם רכבו בגילופין וביצע תאונת דרכים עצמית מכוונת כשהתהפך עם רכבו בסמוך למחלף הראל", כך לדברי המשטרה. "בהמשך התברר כי גמלה בליבו ההחלטה לשים קץ לחייו בעקבות המעשים שביצע".

החשוד הועבר לטיפול רפואי, ומיד לאחריו נלקח לחקירה בתחנת המשטרה בגין שימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה, העברת מידע כוזב במחשב, הטרדה מינית, מעשה מגונה בקטינים והתחזות לאחר במטרה להונות.


רכבו של החשוד לאחר התאונה המכוונת (צילום: דוברות המשטרה)

רכבו של החשוד לאחר התאונה המכוונת (צילום: דוברות המשטרה)


 

 

מאז, מעצרו הוארך על ידי בית המשפט מעת לעת, בזמן שהחוקרים המשיכו במלאכת איסוף הראיות והעדויות. בסך הכל איתרה המשטרה 9 קטינות שנפלו, על פי החשד, קורבן למעשים.

"שיטת החשוד לביצוע זממו הייתה זהה", אומרים במשטרה, "הוא פנה אליהן באמצעות הרשת תוך התחזות לאחר, וביצע את העבירות המיוחסות לו. בין הממצאים שאותרו, תמונות עירום של מספר קטינות שנשלחו לחשוד על פי דרישתו, בחלק מהמקרים תוך איומים כלפיהן". נגד החשוד הוגשה בסוף השבוע הצהרת תובע, והיום, שלישי, צפוי להיות מוגש נגד כתב אישום.

רס"מ דנה אשכנזי, ראש צוות חקירה מחלק משפחה בתחנת לב הבירה, מציינת כי "מדובר במקרה של פגיעה בנערות וילדות רבות, הצעירה שבהן בת 9 בלבד, באמצעות הרשת החברתית. אותו החשוד ניצל באכזריות את תמימותן של הצעירות בכדי להפשיט אותן, לפגוע בהן ובפרטיותן. כשהבנו את היקף הפגיעה, השיטתיות וכמות הקורבנות במקרה זה, פעלנו להפוך כל אבן ולאתר כל ראייה שתוביל למעצרו ולמיצוי הדין עמו. לצד המשך ההליך הפלילי, חשוב לי להדגיש גם את החשיבות שבדיווח למשטרה. אותו הדיווח שמנע את המשך ביצוע העבירות ופגיעה בנערות נוספות, ואפשר לנו את חשיפת החשוד ומעצרו. בנוסף יש להגביר את המודעות בקרב צעירים, ילדים ובני נוער, לאותן הסכנות ולאותם גורמים שמנסים, ולצערנו גם מצליחים, לפגוע בהם ובנפשם. חשוב שההורים יהיו מעורבים ומודעים לנעשה במרחב הוירטואלי בהקשר לילדיהם ולא רק בסביבה הפיזית. בכל מקרה אסור בשום אופן וצורה לשלוח פרטים או תמונות אינטימיות לזרים, גם במרחבי הרשת החברתית, ואסור להיענות להצעות ופיתויים בהקשר זה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר