זירת הפיגוע ברוממה (צילום: מתנאל רחמים)
זירת הפיגוע ברוממה (צילום: מתנאל רחמים)

פיגוע הדריסה ברוממה – נעצרו שני המחבלים

הבוקר, שני, קצת לפני השעה 8:00, דרסו שני מחבלים שני הולכי רגל בסמוך לשטיבלאך ברוממה. כשעתיים לאחר הפיגוע - המחבלים נעצרו

פורסם בתאריך: 22.4.24 08:25

***עדכון***

כשעתיים לאחר פיגוע הדריסה – אותרו ונעצרו שני המחבלים שביצעו כאמור את הפיגוע ברחוב תכלת מרדכי בעיר.

הודות לפעילות חקירתית מהירה שערכה המשטרה יחד עם גורמי הביטחון הנוספים לצד תחקור בשטח, הוכוונו כוחות ימ"ר ירושלים וכוחות מיוחדים נוספים אל בית עסק סגור, שם אותרו שני המחבלים כשהם מסתתרים.

לאחר מעצרם, השניים הועברו לחקירה אותה הטיל מפקד מחוז ירושלים על היחידה המרכזית של המחוז, חקירה שהחלה ומתנהלת בשיתוף שירות הבטחון הכללי.

נגמר בנס: שני הולכי רגל נפגעו באורח קל בפיגוע דריסה שהתרחש הבוקר, שני, ערב חג הפסח, בשכונת רוממה. על פי הדיווחים השונים – פיגוע הדריסה החל ברחוב תכלת מרדכי ברוממה, בסמוך לבית כנסת, שם נפצע אדם אחר באורח קל-בינוני. בהמשך – נפגע הולך רגל נוסף ברחוב ירמיהו.

על פי המשטרה, מזירת הדריסה נמלטו רגלית 2 מחבלים, ובמסלול בריחתם אותר נשק מאולתר מסוג 'קארלו'. במשטרה מציינים כי המחבלים ניסו לבצע ירי עם הנשק, וכאשר לא הצליחו – השליכו אותו.

כוחות משטרה רבים ולוחמי מג"ב בפיקודו של מפקד המחוז ניצב דורון תורג'מן שהוזעקו למקום, פתחו בסריקות נרחבות אחר המחבלים. בהערכת מצב שהתקיימה בשטח – הנחה מפקד המחוז על הפעלת כלל האמצעים והכוחות, לרבות יחידות מיוחדות, במטרה לאתר בזמן את שני המחבלים שנמלטו. "אנו מבקשים מהציבור, לגלות ערנות ולדווח על כל אדם חשוד למוקד 100 של משטרת ישראל", מדגישים במשטרה.

במקביל, מעברים בעוטף ירושלים (קלאנדיה ואחרים) נסגרו לאחר הפיגוע. בנוסף, המשטרה הציבה מחסומים בסוף שכונת רמות (גולדה מאיר-מירסקי) כדי למנוע מהמחבלים לברוח. במקביל, כוחות רבים של המשטרה – בהם גם ימ"ס ירושלים, יס"מ בסיוע אווירי של מסוקים – מחפשים אחריהם.

 

 

ממד"א ירושלים נמסר: 07:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על שני הולכי רגל שנפגעו ככל הנראה מאותו רכב בשתי זירות שונות, אחד ברחוב תכלת מרדכי והשני ברחוב ירמיהו בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק 2 פצועים – צעיר בן 18, במצב קל-בינוני עם חבלה בראש, ו-1 במצב קל".

חובשי רפואת חירום במד"א יצחק הר כסף ודניאל לוי סיפרו: "היינו סמוך למקום ובתוךדק הגענו למקום, ראינו צעיר כבן 18 מתהלך בזירה כשהוא עם חבלה בראשו. הוא היה מאוד נסער, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים במצב קל-בינוני. אנשים במקום סיפרו לנו, שבזמן שעסק בביעור חמץ, רכב פגע בו בכניסה לחניון בין בניינים".

פראמדיק מד"א נדב ארזי הוסיף: "הזעיקו אותנו לרחוב ירמיהו, הסמוך למקום בו פגע הרכב בהולכי הרגל וראינו צעיר כבן 22 בהכרה מלאה, מתהלך במקום. סיפר לנו שבזמן שעסקו בביעור חמץ בכניסה לחניון בין בניינים ברחוב תכלת מרדכי, רכב הגיח במהירות לעבר קבוצת אנשים ופגע בו ובעוד פצוע נוסף, הוא מיד ברח לרחוב ירמיהו הסמוך. הוא סבל מחבלה בראש ובפנים, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו מוגדר קל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר