פקד ייטב לב הלוי ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)
פקד ייטב לב הלוי ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)

משפחה של לוחמים: נקבע מותו של פקד ייטב לב הלוי ז"ל מהר גילה, בנו של ממ"ז ירושלים לשעבר

ייטב ז"ל, מפקד ולוחם בימ"מ, נפצע אנושות בשבת האחרונה במהלך פעילות מבצעית בטול כרם. במשך ארבעה ימים נלחמו הרופאים על חייו, עד שהיום נקבע מותו. ייטב ז"ל, הוא בנו של מפקד מחוז ירושלים לשעבר ניצב יורם הלוי, שהיה בעצמו מפקד הימ"מ

פורסם בתאריך: 8.5.24 17:25

משטרת ישראל ומשמר הגבול הודיעו היום (רביעי) על מותו של פקד ייטב לב הלוי, מפקד ולוחם בימ"מ (היחידה הלאומית המיוחדת ללוחמה בטרור), שנפצע באורח אנוש בפעילות מבצעית בטול כרם בשבת האחרונה. ייטב ז"ל, בן 28 בנופלו מהר גילה, הוא בנו של מפקד מחוז ירושלים לשעבר במשטרה ניצב בדימוס יורם הלוי, כיום ראש הראשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נמסר כי "הרשות מרכינה ראש עם היוודע דבר נפילתו של לוחם הימ"מ פקד ייטב לב הלוי, בנו של יו"ר הרלב"ד ניצב (בדימ') יורם הלוי".

ייטב, כמו הוריו, התגורר בשנים האחרונות ביישוב הר גילה, הממוקם מדרום לירושלים. הוא היה בוגר מכינת מיתרים לכיש בית גוברין.

 

 

יניב מזומן, שהכיר את ייטב ז"ל מימי המכינה ספד לו בפייסבוק: "יש כל כך הרבה מה לומר עליו, כל כך הרבה זיכרונות, אדם נפלא כשמו כן הוא היה טוב לב, אדם שאפשר לסמוך עליו. בתחילת שנת המכינה יורם אבא של ייטב לב התקשר אלי ואמר שהם רוצים להגיע כל המשפחה לעשות לו בהפתעה מסיבת יום הולדת. אבא של ייטב ניצב בדימוס יורם הלוי היה בעצמו מפקד הימ"מ ומפקד מחוז דרום וירושלים.

"לאחר המכינה ייטב בחר להתגייס למגלן והיה לוחם וקצין ביחידה. תנחומי למשפחת הלוי, תנחומי לקהילת הבוגרים של מכינת לכיש, לחבריו ממגלן ומהימ"מ. איזה אנשים מופלאים אנחנו מאבדים בלחימה על הארץ הזו".

ייטב ז"ל נפצע, כאמור, במהלך הפעילות המבצעית של הימ"מ בטול כרם, במהלך חוסלו מספר מחבלים. הוא פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם נלחמו על חייו הצוותים הרפואיים, שנאלצו היום, רביעי, לקבוע את מותו. "לאחר ארבעה ימים בהם הצוותים הרפואיים נלחמו על חייו של לוחם הימ"מ שהגיע לבית החולים עם פציעת ראש אנושה, הבוקר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו", נמסר מבית החולים.

יהי זכרו ברוך.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר