גשר עוזי נרקיס (צילום: חגי אגמון-שניר, CC BY-SA 4.0, מתוך ויקיפדיה)
גשר עוזי נרקיס (צילום: חגי אגמון-שניר, CC BY-SA 4.0, מתוך ויקיפדיה)

הדרמה בפסגת זאב: האם גשר עוזי נרקיס מסוכן לשימוש?

אחרי שעות של עבודות וסגירה חלקית של הכביש - עיריית ירושלים הודיעה כי התקלה תוקנה. קודם לכן נמסר מהעירייה: "בשל עייפות החומר של מספר חיבורים". בעירייה מבטיחים כי "שיקום החיבורים החל ויימשך באופן רציף עד לסים הטיפול בתקלה"

פורסם בתאריך: 15.5.24 18:18

עדכון אחרון: 15.5.24 22:07

מפחיד: גשר עוזי נרקיס בפסגת זאב נסגר בשעה האחרונה באופן חלקי לתנועת כלי רכב, בשל תקלה שאותרה בחיבורים של הגשר. בשלב זה, ועד לתיקון התקלה, שני נתיבים בגשר יהיו סגורים לתנועת כלי רכב (נתיב אחד נותר פתוח).

"בעקבות עייפות החומר של מספר חיבורים בגשר עוזי נרקיס, לכיוון צפון העיר, שני נתיבים בגשר נסגרו לתנועה, כך שנשאר נתיב אחד פתוח", נמסר מעיריית ירושלים. "שיקום החיבורים החל מיידית ויימשך באופן רציף במהלך הלילה עד לסיום הטיפול בתקלה".

בעירייה מוסיפים עוד כי "חידוש החיבורים תוכנן מראש במסגרת תוכנית כוללת של עיריית ירושלים לתחזוקת גשרים ומנהרות בעיר, לזמן הקרוב, והוקדם ליתר בטיחות".

כתוצאה מהסגירה החלקית – מתהווים עומסי תנועה לכיוון פסגת זאב ונווה יעקב. "אנו ממליצים להשתמש בדרכים חלופיות ומתנצלים על אי הנוחות", נמסר מהעירייה.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. שרון

    זה לא חדש אנחנו יודעים מעל 30 שנה על הדבר הזה ומעלימים עין מהנדסים אמרו ואף אחד לא התייחס כי בזבזו כסף אז לא רצו להרוס לבנות מחדש

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר