מנהרת שז"ר (צילום: חברת אלמנטס, באדיבות חברת מוריה לפיתוח ירושלים)
מנהרת שז"ר (צילום: חברת אלמנטס, באדיבות חברת מוריה לפיתוח ירושלים)

כ-9 חודשים אחרי שנפתחה – המנהרה בכניסה לעיר נסגרת

הלילה, בין ראשון לשני, יבוצעו עבודות להרכבת מערכות טכנלוגיות מתקדמות במנהרת שז"ר, ובשל העבודות - המנהרה תהיה סגורה לתנועה. יצוין כי הפתיחה החגיגית של המנהרה היתה בסוף חודש ספטמבר

פורסם בתאריך: 9.6.24 18:22

הלילה, בין ראשון לשני (10.6-9.6) יחולו שינויי תנועה משמעותיים באזור הכניסה לירושלים – מנהרת שז"ר – אשר מחברת בין הכניסה לעיר לבין מרכז ירושלים – תיסגר לתנועה בשל עבודות.

בעיריית ירושלים ובמשרד התחבורה, אשר אמונות על ביצוע העבודות, מציינים כי מדובר על הרכבת מערכות טכנולוגיות מתקדמות במנהרה. האם אלו מערכות כל כך מתקדמות שהן לא היו בנמצא רק לפני 9 חודשים – עת נפתחה המנהרה?

כך או כך – בשל העבודות, תיסגר המנהרה לתנועת כלי רכב בשני הכיוונים החל מהשעה 23:00 בלילה ועד 05:00 בבוקר, והתנועה תכוון באמצעות פקחים.


מפת העבודות והתנועה במנהרת שז"ר

מפת העבודות והתנועה במנהרת שז"ר


 

תגובות

7 תגובות
7 תגובות
  1. אבי

    איך שלא נסתכל על זה בין אם נגיד שמדובר על שידרוג שהוצע עכשיו ובין אם זה משהו שתוכנן מלכתחילה אבל תאפשר רק עכשיו זו עוד תוצאה של מחלת הפתיחה המהירה מדי של כבישים. את כביש 16 למשל במרום להמתין חודשיים שלושה ולפתוח את היציאה לפרבשטיין פתחו בהתחלה לתוך רחוב בית הדפוס הצפוף מה שגרם לכך שהיו צריכים לפזר פקחים במשך ימים לאורך הרחוב כדי לאפשר את התנועה באיטיות רבה. או שעכשיו תנועת הולכי רגל בצומת גבעת מרדכי בלתי נסבלת בשל חוסר תכנון. במקרה של מנהרת שזר אפשר היה למשל לפתוח ולשים בשלט הפתיחה שעדיין מתוכננים שדרוגים בחודשים הקרובים או לפחות להודיע שיש טכנולוגיה חדשה ולתכנן להוסיף אותה בעוד כמה חודשים.
    זה נחמד מאוד שיש כבישים מועילים אבל חוסר התכנון שנראה כתוצאה ממהירות הוא הרבה פחות נחמד

  2. ניקו

    במהלך הדור האחרון מהות התקשורת הפכה מספקית מידע להבעת עמדה ופרשנות כדי למשוך אנשים לקראת את העיתון. בדרך גורמים להסתה ולפילוג אבל את מי זה מעניין. כולם סוגדים לאלילי הכסף והרייטינג.
    ולדוגמא, כותבים כותרת שבאה לספק מידע אבל דוחפים נתון שקשור להינדטס של הקורא.
    אתם מביאים את הדברים מפי אנשי המקצוע שהמנהרה נסגרת לשם התקנת מערכות טכנולוגיות מתקדמות, אתם יודעים שם בכל העיר כמה מהירה התפתחות הטכנולוגיה בחיינו?
    כמה זה היה נכון מבחינת המידע שרק לפני 9 חודשים נפתחה ושוב נסגרת. שומו שמיים,נסגרת ללילה,ל 24 שעות. מה קרה?

  3. ג'וני

    חחח "המנהרה תיסגר"
    מי החולה קליקים שהעלה את הכתבה הזאת…

  4. יוני

    קצת לפני הבחירות משה לאון דאג שיפתחו את המנהרה, המטרה: כדי לקושש עוד כמה קולות לבחירות, לצערנו התרגלנו שראש עיר עושה פעולות לפני זמנן כדי לקדם את עצמו…
    עכשיו האתר מחזיר לו ומנסה להעלות דברים אמיתיים…
    אבל אני חושב שזה לא הזמן לנגח את ראש העיר, הרי עייפנו מזה, תנו לנו כמה שנים של שקט, כמה שנים של כתבות יפות בלי ללכלך על אף אחד, קצת שיהיה לנו כיף…
    שנה לפני הבחירות נדבר…
    חג שמח יקרים!

  5. הנוסע

    בושה! איזו שרת תחבורה גרועה! היה עדיף אם המנהרה הייתה סגורה עד עכשיו, במשך 9 חודשים (!) במקום לבלבל את הנהגים המסכנים ולסגור אותה ללילה שלם! אתם שומעים, לילה שלם! ולפגוע בכך ב-100 נהגים! האומללים, האריכו להם את הדרך ב-2 רמזורים! שני רמזורים שלמים! ו-3 דקות נסיעה!!

    הוי האסון!

  6. מוטי

    מדוע הכותרת המסיתה? הוסיפו כבר בכותרת,לצורכי עבודה המנהרה תסגר לכמה ימים

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר