מירי בן חיים (צילום: עדן בן חיים)
מירי בן חיים (צילום: עדן בן חיים)

למה מירי בן חיים עזבה את הבית והיכן היא מסתתרת?

אורטל בן חיים, אחותה של מירי, פרסמה בפייסבוק קריאה לעזרה באיתור אחותה, שנעדרת מזה כשבועיים. מבנה גופה רזה, שיערה מתולתל, שחור וארוך, עינייה חומות. שתפו וסייעו באיתור. משטרת ירושלים מטפלת במקרה

פורסם בתאריך: 27.8.17 20:46

לאן נעלמה מירי בן חיים, תושבת העיר בת 34? התעלומה הזו מעסיקה בשבועיים האחרונים את משפחתה של בן חיים שחוששת לה ובאחרונה אף פרסמה אורטל בן חיים, אחותה של מירי, פוסט נרגש בפייסבוק שבו היא מבקשת את עזרה באיתורה של אחות, שנעדרת מזה כשבועיים, ונראתה בפעם האחרונה בתאריך 12.8.2017 בסמוך לדירתה ברחוב דרך חברון.

"מירי אחותי היפה והאינטלגנטית, הבחורה שהייתה תמיד בשביל כולם, שעבדה עם אוטיסטים רוב חייה, טיפלה ותמכה ברגעים הכי קשים באנשים אחרים, נעדרת מתאריך 12.8.17", כתבה האחות אורטל בדף הפייסבוק שלה והוסיפה: "היא הייתה לאחרונה בירושלים בתלפיות… מחפשת אותה וממש אשמח לכל שיתוף, תיוג ועזרה בלמצוא אותה. המשטרה מטפלת בזה, ויחידת חילוץ של גוש עציון. אז כל פיפס מידע להתקשר אלי אני זמינה. טלפון: 052-5350665".

מירי בן חיים, פוסט בפייסבוק (צילום: מתוך פייסבוק)

הפוסט שפרסמה אורטל בן חיים

 

הפוסט זכה לשיתופים רבים, כולל מעמותת לסיוע למשפחות נעדרים דוגמת "בלעדיהם – עמותה לתמיכה במשפחות נעדרים" וארגון "אלו"ן – אתור והצלה".

מירי בן חיים, בת 34, בעלת מבנה גוף רזה, שיער שחור מתולתל וארוך, צבע עינייה חום, נראתה לאחרונה ברחוב דרך חברון בתלפיות.

"אני רוצה לומר למירי שאנחנו מאוד דואגים לה", מוסיפה האחות אורטל בן חיים בשיחה עם "כל העיר". "מתקשרים מכל הארץ ומוסרים שאוהבים אותה. היא בחורה חזקה מאוד, היא כנראה קצת אבודה. אנחנו רוצים שתחזרי ואנחנו נעזור לך לחזור ליציבות".

במשטרת ירושלים מציינים היום, ראשון, כי המקרה מוכר ומטופל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר