דני בונפיל, עופר ברקוביץ, עינב בר (צילומים: אמיל סלמן, שרון גבאי)
דני בונפיל, עופר ברקוביץ, עינב בר (צילומים: אמיל סלמן, שרון גבאי)

חזית חדשה בכיכר ספרא – בונפיל נגד ברקוביץ ובר כהן

יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים שיגר מכתב חריף לסגן ראש העיר ברקוביץ ולחברת המועצה בר. מהתעוררות נמסר בתגובה: "מדובר בניסיון השתקה נוסף של ראש העיר, אשר לא מעוניין לשמוע את האמת"

פורסם בתאריך: 29.8.17 12:59

חזית חדשה נפתחה היום (שלישי, 29.8) בכיכר ספרא. יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים דני בונפיל שיגר מכתב חריף לחברי מועצת העירייה עופר ברקוביץ ועינב בר כהן (התעוררות).

במכתב, שהעתקים ממנו נשלחו גם לראש העיר ניר ברקת, מנכ"ל העירייה אמנון מרחב, חברי מועצת העירייה, מנהל אגפים ועובדי העירייה, טוען בונפיל כי ברקוביץ ובר פוגעים בכבודם של עובדי העירייה.

"בימים האחרונים הובא לידיעתי שהנכם משתמשים בתפקידכם לרעה, בכך שהנכם מרשים לעצמכם לפגוע בכבודם של עובדי העירייה, להשתמש בשפה בוטה ומעליבה, לעקוף את מנהלי האגפים ולהתהדר בהחלטות המתקבלות בדרג המנהלי, כאילו שהושגו על ידכם, בכדי להביא כביכול לפרסום בתקשורת ובכך להאדיר את פעילותכם".

בהמשך מכתבו כותב בונפיל כי "הריני מוצא לנכון להביא לידיעתכם כי במידה ותמשיכו להתנהל בצורה זו, אנחה את עובדי העירייה לנתק מכם כל מגע, ולהימנע מלבצע כל הנחייה מצדכם".

לסיום, מציין בונפיל במכתבו: "בכדי להימנע מכל פעולה מצד עובדי העירייה, טוב תעשו אם תפסיקו להשתמש בסמכותכם ולהכפיש את עובדי העירייה באופן מידי".

ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

 

מסיעת התעוררות נמסר בתגובה: "התעוררות מנהלת מאבק ערכי על עתידה של ירושלים ועל ערכיה מול ראש העיר. מדובר בניסיון השתקה נוסף של ראש העיר, אשר לא מעוניין לשמוע את האמת. לא פגענו ולא נפגע בעובדי עירייה, ראש העיר הוא זה שהנחה את הפקידים שלא לעבוד עמנו, באופן לא חוקי, בכך הוא אחראי על פגיעה בתושבי ירושלים ובתהליכים מקצועיים שנתקעו. ברקת ממשיך לפעול ולנסות לתקוף את התעוררות בדרך לא דרך, לאחר שאסר עלי חברי מועצה לקיים כנסים באולמות המועצה, לאחר שהנחה בעצמו באופן לא חוקי את עובדי העירייה שלא להיפגש עם חברי התעוררות, לאחר שהורה ליועץ המשפטי להוציא חוות דעת אישית נגד חברת המועצה עינב בר, כעת שולח ראש העיר נציג אחר שמחויב לו, בשל השביתה שנוהלה בצורה מבישה ופגעה בתושבים. נמשיך לשמור על ירושלים ועל תושביה, וגם על עובדי העירייה המסורים, ללא מורא, תוך התנהלות אחראית ושקולה. נמשיך לעמוד על ערכינו למרות ניסיונות ההשתקה של ראש העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר