הטוב ביותר בישראל - מלון וולדורף אסטוריה (יח"צ)
הטוב ביותר בישראל - מלון וולדורף אסטוריה (יח"צ)

גאווה ירושלמית: מלון וולדורף אסטוריה – הטוב בישראל

כך לפי דירוג מגזין 'Condé Nast Traveller'. המלון דורג במקום השביעי ברשימת המלונות הטובים ביותר במזרח התיכון

פורסם בתאריך: 20.11.17 09:55

רק בן ארבע – וכבר זכה שלוש פעמים רצופות בתואר בית המלון הטוב בישראל: מלון היוקרה וולדורף אסטוריה שבמרכז העיר הוגדר באחרונה כבית המלון הטוב בישראל, במסגרת דירוג מיוחד שמפרסם אחת לשנה מגזין התיירות האמריקאי 'Condé Nast Traveller'. המלון זכה לציון 94.39, אשר מציב אותו במקום השביעי מבין כלל בתי המלון במזרח התיכון, ובמקום הראשון מבין המלונות הישראליים הנכללים בדירוג. כפועל יוצא מכך, מלון וולדורף אסטוריה, כך על פי הדירוג של 'Condé Nast Traveller', הינו הטוב ביותר מבין בתי המלון בירושלים.

לובי מלון וולדורף אסטוריה (צילום: יח''צ)

לובי מלון וולדורף אסטוריה (צילום: יח"צ)

מדי שנה מזהה מגזין 'Condé Nast Traveller' את המלונות הטובים ביותר ברחבי העולם במסגרת משאל קוראים גלובאלי, הגדול בתחומו. השנה השתתפו במשאל 300,000 נוסעים, שהצביעו עבור 7,394 בתי מלון ברחבי העולם, ונתנו לוולדורף אסטוריה בירושלים את הציון הגבוה, שהציב אותו, כאמור, בפעם השלישית ברציפות, במקום הראשון מבין המלונות הישראליים. אגב, הזוכה בקטגוריית המזרח התיכון הוא מלון וולדורף אסטוריה אחר: וולדורף אסטוריה ג'ומהורייה שבדובאי.

גאווה מקומית נוספת מגיעה מכיוונו של מלון המלך דוד היוקרתי, שנכלל אצל 'Condé Nast Traveller' בדירוג 15 המלונות הטובים ביותר במזרח התיכון. המלך דוד זכה על ידי המשתתפים במשאל בציון של 89.71 נקודות, שהקנו לו את המקום ה-12 בדירוג של אתר התיירות הנחשב.

 

הדירוג של המגזין היוקרתי מעריך לא רק את המלונות הטובים ביותר בעולם, אלא גם אתרי נופש, ערים, איים, חברות תעופה, שדות תעופה ושיוטי תענוגות (קרוזים). 300 אלף הקוראים במשאל הגישו מיליוני דירוגים ועשרות אלפי הערות על כ-7,400 בתי מלון ואתרי נופש, 610 ערים, 225 איים, 468 ספינות שיט, 158 חברות תעופה ו-195 שדות תעופה.

אבנר און, מנכ''ל וולדורף אסטוריה ירושלים (צילום: יח''צ)

אבנר און, מנכ"ל וולדורף אסטוריה ירושלים (צילום: יח"צ)

"זהו כבוד גדול עבור וולדורף אסטוריה ירושלים וחברי הצוות שלו לזכות שוב בהכרה מחמיאה שכזו", אומר מנכ"ל המלון אבנר און. "מלוננו משקיע מאמצים רבים כדי לספק את האיכות הגבוהה ביותר של שירות בישראל, ודירוג זה הוא הוכחה נוספת להשקעתנו הבלתי מתפשרת בנושא".

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים נמצא ברחוב גרשון אגרון, בסמוך לעיר העתיקה ולקניון ממילא, באתר של מלון פאלאס לשעבר, שהיה בעבר אחד מהמאפיינים המפורסמים ביותר של ירושלים. הוא ממוקם, באופן אידיאלי, במרחק הליכה מחומות העיר העתיקה ומשער יפו המפורסם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר