גינת כלבים (צילום: דודו בכר)
גינת כלבים (צילום: דודו בכר)

תוכנית להקמת 50 גינות לשחרור כלבים ברחבי העיר

בעירייה מתגבשת תוכנית אב להקמה של כ־50 גינות לשחרור כלבים ברחבי העיר בתקציב כולל של כשישה מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 18.12.17 09:14

תוכנית חדשה להקמה של כ־50 גינות כלבים חדשות ברחבי ירושלים מתגבשת בעירייה בעלות כוללת של כשישה מיליון שקלים. למעשה, כיום פועלות בעיר 16 גינות כלבים והמטרה היא להגדיל את כמות המתחמים שבהם ניתן לשחרר כלבים בתוך כחמש שנים.

 



 

גינת כלבים בפסגת זאב

גינת כלבים בפסגת זאב

סגנית ראש העיר יעל ענתבי (פ”ז), מחזיקת תיק התכנון העירוני, שיזמה את התוכנית להגדלת כמות הגינות לשחרור כלבים כינסה ישיבת וועדה בנושא בשבוע שעבר. תכנית האב הוכנה על ידי גיל נדן ועופר אהרון מהמחלקה למדיניות התכנון באגף התכנון והווטרינר העירוני ד”ר אסף בריל.

יעל ענתבי (צילום: יח"צ)

יעל ענתבי (צילום: יח"צ)

 

"המטרה שהוצבה היא גיוס של כשישה מיליון שקלים להקמת סך הכל כ־50 גינות כלבים ברחבי ירושלים, בתוך חמש שנים", מציינים בלשכתה של ענתבי. "כבר היום, ניתן לומר בוודאות כי גינות הכלבים שהוקמו בעיר הן הצלחה גדולה. הן יוצרות קהילות בעלי כלבים שנפגשים בתדירות גבוהה וגורמים להעלאת האכפתיות הקהילתית והמודעות לשמירה על המרחב הציבורי".

 

גינת כלבים (צילום: דודו בכר)

גינת כלבים (צילום: דודו בכר)

"הגעתי לנושא מתוך רצון לסייע הן לבעלי הכלבים והן לאוכלוסיות שמתנגדות לגינות הכלבים", אומרת ענתבי. "ראיתי את הצורך שביצירת תוכנית אב על מנת שיהיו כללים מדויקים של מיקומים, של שיתוף ציבור ושל תקנים בהקמת גינות כלבים. אנו רואים כי גינות לשחרור כלבים בירושלים מוסיפות חן ונוי למרחב הציבורי בעיר, מהוות מקום מפגש הן לכלבים והן לבעלי הכלבים ומעלות את ערך הדירות באזורים שבהם הן מצויות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר