הררי זבל בכניסה למשרד האוצר
הררי אשפה בכניסה למשרד האוצר, יום ראשון

וידאו – עובדי ההסתדרות חוסמים את הכניסה למשרד האוצר

המאבק על התקציב: עובדי ההסתדרות במרחב ירושלים חסמו הבוקר את הכניסה למשרד האוצר. יו"ר מרחב ירושלים דני בונפיל: "אם האוצר חוסם את ירושלים אנחנו נחסום את האוצר"

פורסם בתאריך: 31.12.17 09:21

עשרות משאיות של עיריית ירושלים, בהן משאיות זבל, הגיעו הבוקר אל מול משרד האוצר בקריית הממשלה לשם קיום מחאה בשל המחלוקת בין משרד האוצר לבין עיריית ירושלים באשר לגובה התקציב. את קיום המחאה מול משרד האוצר הבוקר ארגן מחוז ירושלים של הסתדרות העובדים.

ממחוז ירושלים של ההסתדרות נמסר כי "נחסמה הכניסה לקריית הממשלה ולמשרד האוצר כמחאה על הפגיעה הקשה של משרד האוצר בירושלים. המחאה באה לאחר תקופה ארוכה בה פועל ההסתדרות מול שר האוצר כדי להגדיל את התקציב לירושלים ולחזק אותה. יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות נפגש עם שר האוצר משה כחלון, אולם למרות ההבטחות האוצר ממשיך למנוע תקציבים מהבירה ולפגוע בה".



כחצי שעה לאחר תחילת המחאה, כך נמסר מהמשטרה, המפגינים השליכו פסולת על הכביש (כפי שניתן לראות בסרטון). עקב כך נסגרו לתנועה הרחובות זוסמן, קפלן ורופין, כהשוטרים שנמצאים במקום מכוונים את התנועה לצירים חלופיים.

"אם האוצר חוסם את ירושלים, אנחנו נחסום את האוצר ואת כל הממשלה", מסביר יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות בונפיל. "לא ייתכן שיפגעו בירושלים על הגב של תושביה ועובדיה. אנו נחריף את המאבק והצעדים כדי להביא לכך שמשרד האוצר יתעשת ויעביר לעיר את התקציבים הנדרשים לה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר